2015. augusztus 24., hétfő

Sinfulcolors-Curry up



Sziasztok!!!


Mai napra egy virágos manikűrt hoztam,amit pár héttel ezelőtt viseltem,egy pár napig.
A fenti képen 3 lakk látható,de a főszerepet a Sinfulcolors lakkja kapja,nem véletlenűl.

A Curry up 2014-es nyári kollekció egyik tagja,egy csodás zöld lakk,kék csillámlással.Felkenve előbukkantak narancsos-barnás csillámok (ez a mankró képen nagyon  szuperül látszik),ez teszi különlegessé.Én alapból kedvelem a zöld lakkokat,de ilyen még nem volt a kollekciómban.
A lakk egy rétegben már fed,de kettőt kentem fel a tökéletesség kedvéért.
Mellé egy szürke lakkot választottam ami kapott egy kis pluszt,mégpedig a Dance legend-Top sahara személyében.
A virág minta a középső ujjamra került,kevés de pont elég,egy-két szürke pont került középre,hogy harmonizáljon a szürke lakkal.









A mintát a Bornprettystore Bp-46-ról vettem,amit ITT találhattok,a BBB10 kóddal 10% kedvezmény jár az ingyenes posta mellé :)



Felhasznált lakkok és kellékek

Orly-Bonder
Sinfulcolors-Curry up két rétegben
Kiko-Grigio chiaro 2 két rétegben
Dance legend-Top sahara
Konad fekete nyomdázólakk
Bornprettystore BP-46
Kiko top coat





elnyerte a tetszésed a zöld lakk? :)



17 megjegyzés :

  1. Tényleg nagyon különleges ez a zöld! :D Az egész mani összatása is nagyon tetszik!! Eddig nem voltam annyira híve a zöldnek, de mostanaában úgy veszem észre egyre jobban bejön, ruházat terén is. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Nekem az egyik kedvenc színem :)

      Törlés
  2. nagyon szép ez a zöld lakk, tényleg különleges, és az egész mani nagyon szuper lett, nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy elnyerte a tetszésed :)

      Törlés
  3. Szerintem is különleges lett a manikűr. A szín és a minta is nagyon egyedi. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  4. Nagyon jó szín, a makró képen látszik tényleg az igazi szépsége.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked tetszik :)

      Törlés
  5. Gyönyörű színen gyönyörű minta:) Ritka hogy ennyire megszeressek egy ilyen zöld lakkot,de ez elképesztő.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Örülök,hogy neked is tetszik :)
      Ez különleges szín,lehet ezért tetszik?! :)

      Törlés
  6. Beautiful as always. This flower is insane:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. thank you
      I'm glad you like the manicure :)

      Törlés
  7. Gyönyörű, ez a virágminta nagyon tetszik, meg is vettem a lemezt, annyira jó rajta minden minta! Jól megkomponált manikűr, szuper lett!!

    VálaszTörlés
  8. Csodaszép lett,nekem nagyon tetszik ez a szín,annak ellenére,hogy ritkán viselek zöldet. :)

    VálaszTörlés
  9. Húúúúúúú... ez a Sinfulcolors lakk baromi különleges tényleg.:) Nekem nagyon tetszik,hogy kicsit visszafogottabban csak egy virág van díszítésnek,szerintem nagyon elegáns így.:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!