2015. augusztus 26., szerda

Színátmenetes virágminta




Sziasztok!!!




Mostanában untatni foglak benneteket a virágos mintákkal,mivel a mai manikűrben is ez kapja a főszerepet,és a közeljövőben is várható,virágos korszakom élem-sorry sorry :D

Egy nagyon szuper színátmenetes virágmintát képzeltem el fejben,megvalósítása nem volt egyszerű,3x álltam neki,mire sikerült-úgy ahogy.Nem vagyok 100%-ig elégedett a manikűrrel,lehetett volna jobb is.Az egészbe a párom is belevontam,tőle kértem tanácsot,hogy hogy is lehet egy ilyen mintát elkészíteni,de nem tudott mit javasolni-magamra maradtam. 

Az alapszín kiválasztása sem volt egyszerű,sokat gondolkoztam melyik szín legyen,mi illik egy ilyen virágmintához....Végül a Sinfulcolors-Open seas lakk mellett döntöttem,szerintem jól,mert elég jól passzol a mintához,és a színekhez.



A lakk egy rétegben fed,én kettőt kentem fel,mert kellett azért ennyi,hogy szép egyenletes legyen az egész.A lakk egy érdekes árnyalat,valamilyen szinten kapcsolódik a tengerhez,a zöldes árnyalata ezt juttatja eszünkbe.
A virágmintát a Winstonia palettáról vettem,ez a minta az egyik Bonrprettystore palettán is megtaláható,de ott egy fokkal kisebb.
Az átmenethez 3 Picture Polish lakkot használtam,az összest ami a készletemben van.A felviteli sorrend a következő volt:Kryptonite,Cosmos,és Monroe.
Virágmintát a Mundo de unas-Pale rose lakkal nyomdáztam,háááááát nem lett tökéletes,amiért kicsit morcos vagyok erre a lakkra..
A csavar itt jött a dologba,mert a virágmintát nem tudtam,hogy lehetne a körömre varázsolni.
Először azt gondoltam ki,hogy a latexet a minta köré kenem,majd lehúzom,hát nem jött össze.Leszedte a mintát is,a gradientet is!!!
Talán egyszerűbb megoldás lett volna,hogy felnyomdázom a mintákat a körömre,majd ez a körmömön körbekenem latex-el a színátmenet után lehúzom....Nem így csináltam,de lehet nem is működött volna....
Én száradás után ollóval körbevágtam óvatosan a virágmintát,és felhelyeztem a körmeimre.Nem lett tökéletes,itt-ott azért látszik a turpisság,hogy körbe van vágva .....

A Picture polish lakkok nagyon harmonizálnak,imádom ezt az átemenetet,nem ez volt az első alkalom,hogy alkalmaztam.
A zöld kevésbé látszik,de nem is baj,mert az alapszín elég zöldes,inkább a kék és a bordó az,ami mérvadó a mintában.









A manikűrt 3 és fél napig viseltem,2 réteg fedőlakkal hordtam,így nem igazán látszott,hogy a minta körbe van vágva.



Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Sinfulcolors-Open seas 2 rétegben
Mundo de unas-Pale rose
Picture polish-Kryptonite,Cosmos,Monroe
Smikszivacs
Olló
Winstonia W04 nyomdázópaletta
Kiko top coat





neked tetszik ez a  virágos manikűr?




25 megjegyzés :

  1. Bello questo colore!! Ma non era un'edizione limitata di tanto tempo fa? Io non l'ho mai trovato :(
    Anche la nail art è stupenda!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Probabile....Io Sinfulcolors sempre trovo su scaffale,mix con altri colori.Io mai visto collezioni roba del genere :(
      Cmq mi fa piacere che ti piace la nail art.Grazie mille :)

      Törlés
  2. Azta, de gyönyörű, saját matricát csináltál :) Egyáltalán nem látszik, hogy körbe van vágva, nagyon ügyes vagy, hogy nem szakadt el.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Örülök, hogy tetszik :)
      Szerencsére már ritkán szakad el a minta :D

      Törlés
  3. Gyönyörű lett! :)
    Én sem látom a képeken, hogy feltűnő lenne a körbevágás, bár gondolom élőben kicsit más lehet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Annyira nem volt feltűnő szerencsére,persze én látom,hogy hol a hiba,meg hol javítottam bele a lakkba :D
      A képeken minden jobban látszik,mint élőben :)

      Törlés
  4. Jaj ez nagyon szép *-* megint egy manid ami isnpirál :)

    VálaszTörlés
  5. Gostei desse, mesmo sem curtir muito verde.
    Bonito.

    Bjim ...
    blog Usei Hoje

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eu amo o verde
      Estou feliz que você gosta
      obrigado :)

      Törlés
  6. Csodaszép lett! :) Egyszer remélem saját lakk és körös kollekciód lesz. :P
    Ez a fáradt menta a mintával igazi telitalálat így az indiánnyárra. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D eheheh minden lehetséges :)
      Örülök,hogy tetszik a manikűr :)

      Törlés
  7. Szerintem csodálatos!! Ha nem írod nem is gondoltam volna, hogy körbe van vágva. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Pedig óvatosan körbevágtam :) Mindenféle kulisszatitkot megosztok veletek :)

      Törlés
  8. Csodálatos! <3 Nekem az jutott eszembe,olyan mintha csillogó bársony virágok lennének a körmödön.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Valami hasonló,igen :) szuper megfogalmazás!!!

      Törlés
  9. Úristen, elájulok, elképesztő manikűr! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihi,köszönöm,örülök,hogy (ennyire) tetszik :)

      Törlés
  10. Nagyon gyönyörű lett,nem is látszik,hogy körbevágtad...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is elnyerte a tetszésed :)

      Törlés
  11. Ilyen és ehhez hasonló virágos manikűrök bármikor jöhetnek!! ;))
    CSODÁLATOS! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh köszönöm :D De nem akarok túlzásba esni :D
      Mindenesetre örülök,hogy ez a manikűr tetszik.Köszönöm :)

      Törlés
  12. I didn't like the colour of this nail polish. But then I saw what you did with these flowers, fantastic. Kryptonite shade is die for.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!