2015. szeptember 15., kedd

Csipkés manikűr



Sziasztok!!!



Számtalanszor írtam már,az ember nagyon sokat változik,ha körmös blogja van.Ízlésben mindenképp.Pár évvel ezelőtt nem bírtam magamon elviselni a csipkés mintákat.Mostanában előszeretettel használom!!!Mennyire érdekes.....
Egyik nap a körmeim feketére festettem,viszont éreztem,kell valami minta rá,ami feldobja az egészet.Mivel a fehér minta olyan unalmas,a pink meg már nem évszakhoz illik,gondoltam kipróbálok valami mást.
Akkor beugrottak a Colour alike tavaly őszi lakkjai,és lelkesen elkeztem velük egy fekete lapra nyomdázni.
Az egyik lakk teljesen rabul ejtett,sejtelemesen megcsillanó a holo oldala is,fekete alapon fantasztikus.

 Colour alike az 537 holo verzió,döntéstek el ti,hogy nektek tetszik vagy sem,engem mindenesetre nagyon megfogott.








A mintát a Bornprettytsore BPL-020-ről választottam,bátran állíthatom,hogy egyik kedvenc csipkés mintám :D 


A nyomdapaletta ITT elérhető,BBB10 kóddal kedvezmény is ár rá,az ingyenes posta mellé.






neked elnyerte a tetszésed?



8 megjegyzés :

  1. nagyon jó lett :) nekem legalábbis nagyon tetszik :) megy a feketéhez ez a zöldes szín :)

    VálaszTörlés
  2. Imádom a csipkét- szóval csak támogatni tudom,hogy többször csináld csipkésre a körmöd ;)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép és elegáns, én is kedvelem ezt a mintát!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép. Az én körmöm is csipkés :)... igaz én Petla lemezét használta,

    VálaszTörlés
  5. De szép! Ma jött meg életem első csipkés nyomdalemeze, tuti csinálok majd hasonlót, most fehérrel nyomdáztam lilára, na én sem gondoltam volna, hogy egyszer lila körmeim lesznek.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett, nekem egyébként is bejön a csipke minta, sajnos ilyen lemezem még nincs..... :/ A színek is jók, mondjuk én nyáron is viselném ezt a manikűrt. (-:

    VálaszTörlés
  7. Húúú szupi lett! Ez a lakk nekem is megvan,majd kipróbálom én is.:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!