2015. szeptember 17., csütörtök

Double stamping



Sziasztok!!!!



Egy korábban készített manikűrt hoztam,nem lett életem fő műve,de na,nem lett olyan rossz ez.
Általában nagyon kritikus vagyok magammal szemben,ebben az esetben is ez történt.
A manikűr nagyon tetszett magamon,a képeken viszont nem!Érdekes,mert minden kép visszaadta azt,amit magamon láttam,mégis,a számítógépen előjöttek az apróbb hibák.Szóval,az alaplakk a Zoya-Purity volt,erre nyomdáztam egy szürke mintát.Mivel nincs szürke nyomdázólakkom,magam kevertem ki,talán látszik,nem lett tökéletes.



Majd rózsákat nyomdáztam,szép színeseket,amikhez különböző lakkokat használtam fel.Viszont leveleket nem.
Levél nélkül nem volt nagy hatása,így külön,leveleket is mellékeltem.










A mintákat a BP-L013 és a BP-L024 palettákról vettem,most érdemes megnézni őket,mert a Bornpretty oldalon akció is van :)





Felhasznált lakkok és kellékek



Orly-Bonder
Zoya-Purity
Konad fehér és fekete lakk mix
Színes körömlakkok
Kiko top coat






nektek tetszik ez a manikűr?



11 megjegyzés :

  1. Nem egy hétköznapi manikűr, főleg a tyúklábmintás alap miatt, de nekem nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Tyúklábmintát nagyon kedvelem :D Meg a nem hétköznapi manikat is :)

      Törlés
  2. Ez nagyon szép lett!! Van egy hangulata, nem csodálom, hogy szeretted viselni. (-: Végre nekem is van tyúklábmintám. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Végre :D Örülök,hogy tetszik a manikűr.Köszönöm :)

      Törlés
  3. Levelek nem voltak a virághoz? :) Gyönyörűek ezek a sokszínű virágok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem :(
      De örülök,hogy tetszik a manikűr :)Köszönöm :)

      Törlés
  4. Nekem virágok nélkül jobban tetszik, de az tény hogy feldobja, de nagyon szép lett:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm.Örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  5. Szuper jó lett! Imádom ezt a színátmenetes rózsás megoldást.Már múltkor is nagyon tetszett.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!