2015. szeptember 22., kedd

ILNP-Homecoming



Sziasztok!



Nos,ma reggel úgy keltem,muszáj írnom az Ilnp-Homecoming lakkról.
A vásárlásnál,nem volt kétséges,hogy kell,anno imádtam a Ps2 Silent Hill-Homecoming horrorjátékot,hűen ehhez,megszereztem a hasonló nevet viselő körömlakkot.
A lakk csodálatos,ez volt a második alkalom,hogy viseltem,először csak a la natur,most viszont muszáj volt valamivel díszítenem.
A lakk csodás holo,egy liláskék árnyalatban pompázik,ami arannyal van meghintve.Eleinte féltem,hogy az arany oldala nekem nem fog tetszeni,a napsütésben teljesen elaléltam tőle.
Amúgy a lakkról 107 képet készítettem,mindet feltehettem volna,mert nem lehet mellélőni vele,egytől-egyik csodás,vibráló,és nagyon őszies.
A lakk 2 rétegben fed,gyorsan szárad,úgy érzem erről nem lehet negatív dolgot írni.











Majd egy spirál mintával díszítettem,nekem nagyon tetszik a vonalak alól kikandikáló Homecoming.








A nyomdapaletta a BP-L027 volt,nagyon szuper a lemez,ITT elérhető,most akció is van rá,illetve az teljes árú termékekre a BBB10 kóddal jár 10% kedvezmény.





Az ILNP a Nailland illetve a Hypnoticpolish oldalról megrendelhető,vagy esetleg az ILNP eredeti oldaláról.





Felhasznált lakkok és kellékek


Nfu-Oh-Aqua base
ILNP-Homecoming 2 rétegben
Bornprettystore-BP-L027
Konad fehér nyomdázólakk
Kiko top coat





neked tetszik a Homecoming?




5 megjegyzés :

  1. Nagyon tetszik, a tökéletes őszi holo, és nagyon jól áll neked!

    VálaszTörlés
  2. Csodálatos!! Önmagában is, de a mintával is telitalálat! (-:

    VálaszTörlés
  3. Nekem is nagyon bejön a Homecoming! :) Gyönyörű és a minta is csúcs szuper hozzá!:)

    VálaszTörlés
  4. A lakk nagyon tetszik, de a minta nagyon vibráló így képernyőn keresztül, élőben biztos kevésbé bántja a szemet.

    VálaszTörlés
  5. Ezek a képek adták meg a végső lökést, le is csaptam rá gyorsan. :)
    Nekem mindenhogyan bejön: önmagában és díszítve is; szuper lakk!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!