2015. szeptember 8., kedd

ILNP-Pink mimosa




Sziasztok!




Magával ragadott az Ilnp,nincs mese,ha egy szuper márka szuper lakkjait kenegetjük nap mint nap,a szevedélyünknek csak a pénztárca tud határt szabni.

Legutóbb 4 lakkot rendeltem (és ebben az őszi kollekció nincs bent),a Closure,Homecoming és a Paper route landolt egyből a kosaramban,ezeket már korábban kinéztem.Mivel 4 lakkot egedélyeztem magamnak,a 4. lakk esetében nem tudtam dönteni.Majd megláttam egy képet amin a Pink mimosa volt,akkor eldöntöttem,ő lesz az.

Nagyon csajos szín,annak főleg,aki kedveli a pink árnyalatot.A holo mellé társulnak a glitterek,mind szürke árnyalatban,és shimmer a finishe.A lakk nagyon érdekes,árnyékban igazi metálos hatása van-nekem ez ugrott be róla-,és nem érvényesül a holo hatás,viszont napfényben maga a  csoda!!!
Bevallom,eleinte  nem tetszett ez a lakk,az üvegben nem érzem hívogatónak,olyan "pink és semmi más" szín.Felkenve teljesen más a hatása,komolyan egész nap a körmeim nézegetem,a mintát,ahol picit előbukkannak a glitterek,és a holo megcsillanik a napfényben.












Milyen minta dukál egy ilyen szép lakkra?Hát virág :D
A mintákat a Bornprettystore BPL-024 palettáról vettem,mindekét minta szuperül működött.











Nos,a lakkról csak pozitív dolgokat tudok írni,a képeken 2 rétegben látható.Talán egy icpici hibája van,ha a bőrünkre kerül a lakk,elég nehéz lemosni,anélkül,hogy a kezünk ne ússzon a holóban és a glittereben.
Ettől független szívből ajánlom a pink lakkok szerelmeseinek :)








Magával ragadott a pink holo/glitter forgatag?





20 megjegyzés :

  1. Ez aztán csajos :) Még nincs ILNP lakkom, de hát ami késik, nem múlik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ez furcsa!!!
      Vagyis annyira nem,mert azért nem olcsók ezek a lakkok,de a minőség és a finish kárpótol :)

      Törlés
    2. Hm, nem is az ár ami zavar, mert legutóbb is PP-t vettem, inkább az, hogy sok a kihasználatlan lakkom, sajnálom őket, hogy csak vannak a dobozokban. Persze sosem üres a kosaram a Naillandnél :) ami megtetszik, bedobom, aztán rendelésnél választok.

      Törlés
  2. Ez nekem nagyon holo már. Viszont rajtad jól mutat, és ezzel a nyomdával én is viselném ^_^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem létezik nagyon holo számomra :D
      Ettől független,örülök,hogy tetszik :)

      Törlés
  3. Nagyon hercegnős. :) Komolyan jól esett így a nap végén, az irodában ez a látvány. A mintával egyszerűen meseszép!

    VálaszTörlés
  4. Nekem sincs még ILNP lakkom, de ettől függetlenül nézegetem őket. :)
    Nagyon szép a lakk, ezzel a mintával pedig gyönyörűen kiegészül. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így kezdődött nálam is.....:)
      Örülök,hogy neked is tetszik ez a lakk :) Köszönöm :)

      Törlés
  5. Csodás!! ((-: Nagyon jó ezzel a mintával, kicsit olyan elegáns, nagyon tetszik! Ez olyan típusú lakk, mint a Fame. Én is pontosan úgy jártam vele, mint Te ezzel: még kicsit csalódtam is, mikor az üvegben megláttam, hogy hát ezért adtam ki olyan sok pénzt!? Mikor felkentem nagyon tetszett az a metálos hatás, de mikor rásütött a nap, hát el voltam ájulva! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Örülök,hogy neked is tetszik.
      Lehet a Fame is tetszene nekem,ezek után ki tudja :)

      Törlés
    2. Szerintem lehet, mert nem igazán az arany érvényesül benne (akkor én sem vettem volna meg). Viszont ezen a Pink Mimosan komolyan el kell gondolkodnom annyira megtetszett ;)

      Törlés
  6. Már sokat gondolkodtam azon, hogy mi az, ami a holo-lakkok holózásában elbűvöl.
    Rájöttem, és ez a csodálatos manikűr is ezt igazolja számomra.
    A különlegességük szerintem az, hogy térhatást varázsol a sík felületre.
    A körmeiden ez most úgy néz ki, mintha egy fekete viráglyukmintás kartonpapíron át néznénk a rózsaszín világegyetemet-ami nincs is.....és mégis! :)
    Na ez az! :)

    VálaszTörlés
  7. Mintával nagyon tetszik, de anélkül már nem venném meg. Engem sápasztanak ezek az árnyalatok. A gyűrűd viszont nagyon kellene :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm.Ezzel a lakkal valahogy én is így vagyok,tetszik önmagában is,de mintával az igazi!
      Örülök,hogy a gyűrű is tetszik :)

      Törlés
  8. Kéjmámor a köbön!!!!! Meg se bírok nyikkanni, csak hápogok itt a gép előtt!!! O.O Gyönyörűűűűű!

    VálaszTörlés
  9. Fuuuu csodás ez a lakk is és a minta is nagyon szép! Már nagyon várom,hogy én is kipróbálhassam az ILNP lakkokat. :)

    VálaszTörlés
  10. Gyönyörű ez a lakk, őt is tervezem beszerezni :)

    VálaszTörlés
  11. Jó ez a szín és minta kombó. :3

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!