2015. szeptember 26., szombat

Inspirációs manikűr


Sziasztok!



Ma napra egy inspirációs manikűrt hoztam,amit már megosztottam Instagramon.
Victoria manikűrje volt az,amit megcsináltam a saját verziómban,és ITT találhatjátok az övét.


Én alapnak az Opi-Did you'ear about Van Gogh? lakkját használtam,tökéletes nude lakk,2 rétegben fed,talán az egyik legszebb a készletemben.



A mintát a Konad M60 palettáról vettem.Nyomdázás körben észrevettem,hogy a középső körömre a minta kicsi lesz,mondjuk a gyűrűsre is icipicit rövid lett....Igy kénytelen voltam levágni V alakban a középső ujjamra készült mintát :D
Amúgy nekem erről a manikűrről a pulcsis időszak jut eszembe,férfiakon kifejezetten nem tetszik ez a minta-sorry :D








Kíváncsi vagyok,nektek elnyerte a tetszéseteket ez a manikűr?!






9 megjegyzés :

  1. Nekem abszolút elnyerte a tetszésem a manikűröd :) Tényleg a pulcsis időszakot juttatja a eszembe nekem is :D

    VálaszTörlés
  2. Nekem is, eszméletlenül őszies lett ez a manikűr, gyönyörű. <3 Pont jó a háromszög, nekem különösen tetszik. ;)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem tök jó!! Nagyon tetszik. ;) És a háromszöges megoldás is, legalább kicsit változatos lett. (-: Amúgy én sem igazán kedvelem a férfiakon ezt a kötött pulóvert, nem is tudom, talán olyan régimódias......

    VálaszTörlés
  4. Tökéletes őszi köröm szerintem, a minta és a szín is pontotan passzol hozzá. :D Az a kis háromszög meg feldobja az egészet, szóval pont jó és kész. :D

    VálaszTörlés
  5. Szuper lett! Igazi őszi-téli ez a minta, a háromszöges megoldás pedig nagyon ötletes! :)

    VálaszTörlés
  6. Én még mindig nem térek napirendre afölött, hogy a csudába vagy képes ennyire pontosan belőni, hova is kerüljön a nyomdaminta! Én abban a fázisban vagyok, hogy annak is örülök, ha a minta nagyjából felkerül a helyére, de ez a mérnöki pontosság bámulatos. A gyűrűsujjról nem beszélünk, mert az egy nem várt anomália! :D :D
    A középső ujj baromi ötletes, tetszik az egész, elegáns, üzletasszonyos őszi manikűr!

    VálaszTörlés
  7. Nekem a gyűrűsujj a pont kifért a minta-kategória, fel sem tűnt volna, ha nem említed! Ez az alap annyira szép, az ilyen jellegű nude lakkokat szeretem. Van hasonló mintám a MoYou Pro 1-en, valamiért mindig lilával használtam, de jó, hogy eszembe juttattad, most van itt az ideje a pulcsis manikűrnek! Nagyon tetszik a manikűröd!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!