2015. szeptember 14., hétfő

ManiCute-Baglyos




Sziasztok!!!



Végre a baglyos témához érkeztünk a ManiCute lányokkal.Imádom a baglyokat,temérdek kis figurám van (itt állítólag ez szerencsét hoz),szóval elhalmoztam vele  a lakást.
Egy kék alapszínű lakkban gondolkoztam, a választásom az egyik Kiko Quick dry lakkra esett.
A lakk nagyon szép,egy csepp szürke glitteres csillogás felfedezhető benne,ami ad a lakknak egy pluszt.A lakk 3 rétegben fed,kettő is elég lett volna,de foltosnak láttam.





Erre a baglyokat kézzel festettem...Remélem nektek is tetszik a manikűr.
Alap koncepció más volt,de nem bánom,hogy ilyen lett.Sőt...nekem nagyon is tetszik :)











nektek hogy tetszenek a baglyaim?? :)




29 megjegyzés :

  1. Juj, nagyon jók lettek a madaraid! :) Külön tetszik, hogy te sem nyomdáztál :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D köszönöm :)
      Megszállat az ihlet,meg nem igazán volt kedvem nyomdázni....

      Törlés
  2. Milyen szuper, hogy szabadkézzel alkottál. :))
    Naná, hogy tetszenek a baglyaid, nagyon aranyosak lettek. :)

    VálaszTörlés
  3. Hát irtó aranyosak *.* Miért nem festesz többet kézzel mintát, ha ilyen gyönyörűt tudsz alkotni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)
      Nagyon kritikus vagyok magammal szemben,úgy érzem van hova fejlődni ilyen téren,de nem adom,próbálok gyakorolni többet :)
      Plusz a nyomdázás mellett ellustultam.....

      Törlés
    2. Sok mindennek tartalak (pozitívan), de lustának még véletlenül sem :D pont téged, aki fél napokat szöszöl egy nyomdázott manikűrrel...

      Törlés
    3. Igazad van :) Néha megfeledkezem magamról :D

      Törlés
  4. Ó ez nagyon cuki lett! Csodásak lettek a baglyok! Nagyon ügyes vagy én nem mertem belekezdeni kézi festésbe..Különösen tetszik,hogy ilyen színes,mint egy mesekönyv illusztráció.:)

    VálaszTörlés
  5. Jajj ez nagyon tetszik. Iszonyat aranyos lett, főleg a gyűrűsujjadon csücsülő kis gülüszemű :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ezen nagyon felnevettem :D :D
      Köszönöm :D

      Törlés
  6. Válaszok
    1. Köszönöm,Örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  7. Ez csodálatos, de komolyan! :D Én biztosan nyomdáztam volna valamit, pedig a kézi festések is olyan nagyon szépek, persze aki tud is, mint Te. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj nagyon kedves vagy :) Köszönöm :)
      Pedig nagyon bénak érzem magam ....... :/

      Törlés
  8. Óóóóóóóóóóóóóó le vagyok nyűgözve!!!! Hát ilyet is tudsz??? Csak tátom a szám! Máskor is kérünk free hand manit, sokat,sokat, sokat!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Köszönöm,örülök,hogy tetszik :)
      Remélem hamarosan sort kerítek egy másik szabadkéz manikűrre :)

      Törlés
  9. jajj, de jó, úgy megörültem, mikor láttam, hogy a mai téma a baglyok! :D nagyon tetszik, ügyes vagy! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is :D Alig vártam ezt a témát :)
      Örülök,hogy neked is tetszik,köszönöm :)

      Törlés
  10. Mint egy meséskönyv illusztrációi...aaaanyira édesek! :)
    A többi motívum is figyelemreméltó, tehetséges vagy a szabad kézi mintázásban, gratula!

    VálaszTörlés
  11. Kézzel? Erre sosem gondoltam volna, hogy kézzel festett manit fogok látni, de nagyon tetszik, miért nem csinálsz több ilyet? Annyira jó színes és vidám lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Miért nem??? :D Sohasem tudthatod milyen rejtett tehetség lakozik bennem :D :D ahahhahah viccelek :D

      Törlés
  12. aztaaaa *o* nagyon szuperek lettek a baglyok, mg úgy az egész manikűr *o* máskor is látnék tőled szabad kézzel festett manikűröket, mert nagyon jó lett, ügyes vagy *-*

    VálaszTörlés
  13. Hat ez megint valami eszmeletlen szuper lett. Tehetseges vagy, gyakrabban kellene szabad kezzel alkotnod :)

    VálaszTörlés
  14. De cukik azokkal a hatalmas szemeikkel! :)

    VálaszTörlés
  15. Ó de édesek lettek a baglyaid:) Nagyon szuper, hogy ilyen színes, vidám manikűr lett! Szabadkezes alkotást pedig remélem gyakrabban látunk majd Tőled, hiszen nagyon ügyes vagy :)) ;)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!