2015. szeptember 29., kedd

ManiCute-Szüret



Sziasztok!!!



A ManiCute mai témánk a szüret,elég aktuális már ez,így szeptember végén.
Eleinte szőlős mintában gondolkoztam,meg pár üveg bort képzeltem el, majd megpillantottam ezt a képet és gondoltam megcsinálom a mai témára.
Nos,az egész manikűrt kézzel festettem,az alapszín is akrilfestékkel készült,elég sokat bíbelődtem vele,de szerintem megérte.Nem lett tökéletes,de nem is annyira rossz,van még hova fejlődnöm azért,pedig elég jó móka tud lenni a kézi festés.
A mutatóujjamra került egy cica,aki egy almával játszik,a középső körömre egy vödör alma, a gyűrűsre egy tök és a kisujjamra két piros alma.










Remélem nektek is tetszik azért az alkotásom :)



A többiek munkái:



25 megjegyzés :

  1. Fantasztikus kézügyességed van! Szuperek a minták és a színharmónia is!

    VálaszTörlés
  2. Ez egy csodálatos munka...és szívet tépő is egyben. Szikszikémre emlékeztet az ezüst cirmos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Jaj sajnálom nagyon a cicád :( :(

      Törlés
  3. Minden elismerésem,hogy kézzel festetted a mintát, szuper lett! Én nagyon lusta voltam, ezért maradtam a nyomdázásnál :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Hát lehet jobban jártam volna ha nyomdázok????? :)

      Törlés
  4. Nekem nagyon tetszik!! (-: Nagyon ügyes vagy kézzel festésben is, nagyon aranyos a kismacska! ((-:

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép, nagyon őszi és nagyon szüreti! Kalapemelés :)

    VálaszTörlés
  6. Naná, hogy megérte! Csodás, elképesztő lett. <3 Kedvenc!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  7. Hozzád azért jövök, mert imádom, hogy milyen gyönyörűségeket nyomdázol. Amikor elkezdtem olvasni a szöveget, kicsit csalódtam, hogy ezúttal nem azt látom. Aztán legörgettem és megláttam a képeket és leesett az állam.... Ez valami csodás lett! :)
    Most már a kézügyességedért IS irigyellek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:) Örülök,hogy neked is tetszik a manikűr :)
      Néah előjön a rajzolós énem :D
      Persze a nyomdázást nem fogom hanyagolni :)

      Törlés
  8. szuper lett! :) több kézzel festett manikűrt szeretnék tőled látni. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,szuper ,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  9. Le vagyok döbbenve, mindig fantasztikusat alkotsz, de hogy ilyet is tudsz!? Mi lesz a nyomdalemezekkel? :D
    Csodálatosak a kis képek!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az akrilfestékkel mi lesz?????? :D Mert a nyomdázást nem hagyom abba :)

      Törlés
  10. Ez mennyire gyönyörű és aranyos lett, imádom! :) *.*
    Azért leesett az állam, amikor elolvastam, hogy minden szabad kézzel készült...ja bocs, a nyomdát el is hajíthatnád a sarokba! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Közönöm,örülök,hogy tetszik :)
      Hát nem tartom magam profinak,sőt.....a nyomdázás nekem jobban testhezálló,kevésbé időigényes,viszont az akrillal jó kísérletezgetni :)

      Törlés
  11. wooow- ez elképesztő *-* ezt hogy? :O

    VálaszTörlés
  12. Hát ez brutál jó!!!!!!! Csodás!!!!!! A cica mennyire édes!!! És jó ötlet volt erről az oldalról megragadni a szüretet :) Profi!!!

    VálaszTörlés
  13. nagyon nagyon nagyon jóóó lett *o* gratulálok, nagyon szépen festesz kézzel *-* nagyon szuper lett, jobban nem tudom magam kifejezni :)

    VálaszTörlés
  14. Ez nagyon jó lett! A mostani fordulóban ez lett a kedvencem! :3

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!