2015. október 17., szombat

Chanel-Accessoire



Sziasztok!!!!!


A Chanel-Accessoire lakkot előszeretettel használom ősszel,ezt a színt pont nekem találták ki.
Még mindig soknak tartom a Chanel árát,sima krémes lakkért elkérni több ezer forintot.....Viszont rajtam a lakk tökéletesen muzsikál,4 nap után sem volt extra kopás,a pozitív számla javára írható.

Hozzám közel áll a bordó,világ életemben imádtam a körmeimen,természetesen a fekete mellett.
Egyik héten ehhez a lakkhoz volt kedvem,amikor felkentem megláttam EZT a manikűrt,kis modosítással elkészítettem a saját változatomat.

A kis illetve a mutató,hüvelykujjamra került a Chanel,a középső és a gyűrűsön az Opi-You're so vain-illa.Erre dry brush technikával készült a minta,amihez az Opi-Deutch you want me baby,Kiko 368(narancsos) és 481(arany)-es lakkokat használtam,majd nyomáztam a leveleket amit a BM-H11 palettáról vettem.
A nyomdázólakk a Laura Clauvi-Vampired kiss volt kísértetíesen hasonlít a Chanel lakkhoz!!!!











Kedveled az ilyen jellegű manikűröket ősszel?

6 megjegyzés :

  1. A leveles mani a kedvencem ősszel :) Szép ez a bordó lakk, én is szeretem főleg ősszel-télen a bordó színt. Nem olcsó, de ha jó minőségű, akkor megéri. Ha elfogy egy lakk vagy gyakran használom, akkor nem szoktam rá sajnálni a pénzt, de ha megbuggyan hamar vagy összetörik, akkor a párszáz Ft-osat is sajnálom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont most vettem egy másik leveles palettát. :)
      Ezt a lakkot ajándékba kaptam még anno,én valószínűleg sajnálnám erre a márkára a pénzt (sminkben azárt más tészta).Inkább veszek PP vagy más indie márkát,ami nem sima krémes,hanem különlegesebb árnyalatokat.
      Rajtam szinte minden lakk jól bírja a kiképzést,ez az árnyalata nagyon tetszik,még önmagában is. :)
      Hu ha ez összetörne szerintem befonnám a hajam......Vigyázok is rá,dobozban tartom,szuperbiztos helyen (írja ezt,akinek minden kiesik a kezéből :D )

      Törlés
  2. Gyönyörű ez a manikűr, annyira őszi! Nagyon inspirál :)

    VálaszTörlés
  3. Szépséges! Csak így röviden :)

    VálaszTörlés
  4. Ez a manikűr maga az ELEGANCIA csupa nagybetűvel!

    VálaszTörlés
  5. Idén ősszel még nem volt kedvem leveles manit készíteni, pedig olyan hálás motívum, ezer kombinációban elkészíthető, és az én virágokat kedvelő énem is simán magáénak érzi.
    Gyönyörű lett a mani!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!