2015. október 24., szombat

Halloween manikűr


Sziaszok!



Nincs megállás,múlik az idő,lassan már november ezzel arányosan elérkezik a Halloween ünnepe.
Imádok erre a témára manikűrt készíteni,annak ellenére,hogy számomra ez nem ünnep,nem is ünneplem,elég vegyes érzéseket táplál bennem,de a denevéres,szellemes,pókos mintákat nagyon kedvelem!
 
Most egy "lightosabb" verziót csináltam elsőre,amihez 3 Il etait un vernis lakkot használtam fel.
Úgy gondoltam a Pinot noir,Merlot és a Chardonnay szuper kombó lehet,azt hiszem elég jól passzolnak egymáshoz.A Pinot noir és a Merlot szépen egymásba forrtak,a Chardonnay szürkeségéből lehet egy cseppet kevesebb kellett volna a körömvégre,elég nehéz volt bánni a benne lévő pelyhekkel.




A mintákat a Héhé 057 palettáról vettem,amit a Neejolie oldalról rendeltem.A paletta eredeti,szerencsére nagyon jó minőségű,a minták kifogástalanok.
Nyomdázólakk a Ya qin an fekete lakkja volt,és a Rica fehér lakkja.
Eddig elég sokat küzdöttem a fekete nyomdázólakkokkal,mindig minden márka lakkja befogta a bőrőm és a cuticile-t elszínezte,nos a Ya qin an-al semmi ilyen probléma nem áll fenn!
A lakkot csak ajánlani tudom,az oldalon feltüntetett 15ml-el ellentétben 18ml a lakk,ami egy jóóó darabig elég lesz.








A jövő héten szeretnék még pár Halloween manikűrrel jönni,remélem azért nem bánjátok,de muszáj lesz kipróbálnom a Bundle monster új nyomdapalettáit,ami igencsak erre az ünnepre fókuszál :)




Kedveled a Halloweent?
Elnyerte a tetszésed ez a manikűr?



7 megjegyzés :

  1. De jól néz ki :) Főleg a szellemes!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszik 😊

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Köszönöm, szuper, hogy neked is tetszik ☺

      Törlés
  3. A színátmenet szokatlan színpárosítás, de tetszik. A kisujj mintája lett a kedvencem a manikűrből! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szeretem a szokatlan dolgokat 😁
      De örülök, hogy neked is tetszik ☺

      Törlés
  4. Hű, ez csodás, már az instán is így éreztem, mikor megláttam. ((-: Nekem a kis csontváz a kedvencem, annyira jópofa! Szerintem nagyon szép lett a színátmenet. ;)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!