2015. október 31., szombat

Halloween manikűr


Sziasztok!!!





Mai bejegyzés roppant egyszerű lesz,mindössze 2 db képet teszek közzé.
A manikűrt a Nailland játékra készítettem,az elkészítése nagyon jó móka volt!!!Imádok a gradienthez színeket válogatni,kísérletezgetni velük.
Mint már korábban írtam,szeretem a Halloween manikűröket,sajnos idén idő hiányában elég kevésre futotta....


Most,egy lila manikűrt képzeltem el,amihez a következő lakkokat használtam fel: China glaze-Lotus begin,és Givers theme,Kiko 829,330,334.
A mintákat a Héhé 057-es palettáról vettem és a Bundle monster BM-S205-ről.Itt-ott kiegészítettem a felhőket, a koporsót és a ház ablakát akrilfestékkel,így lett tökéletes az egész.

Kicsit sejtelmes hatása van a lilának,a fekete nyomdázólakk pont passzol hozzá.



 Remélem nektek is tetszik ez a manikűr,akár ünneplitek a Halloweent akár nem :)




9 megjegyzés :

  1. Hú de szép! Azok az ablakok! Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  2. Na ez nálam totális telitalálat! Lila és fekete és Halloween, és minden van rajta, amit imádok :D

    VálaszTörlés
  3. Nem ünneplem, de nagyon tetszik ez a manikűr, és hát nekem is pont ez a színvilágom. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,hát biztos voltam benne..... :D

      Törlés
  4. Csodás lett ez a manikűr! ❤ A színek a minták,minden nagyon jól mutat.
    Szokás szerint szépen kidolgozott és kreatív! :)

    VálaszTörlés
  5. Szuper manikűr lett, nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!