2015. október 27., kedd

Il était un vernis-Cabarnet sauvignon



Sziasztok!!!


Il était un vernis Grand crus őszi kollekciójában megjelent Cabarnet sauvignon lakkot hoztam mára.A lakkról rengeteg képet készítettem,elég neház volt a szelektálás,de azt gondolom,pár kép is visszaadja azt a szépséget,amit én a körmeimen láttam.

Nos, a Grand crus kollekció egy lakk kivételével belopta magát a szívembe,nem vagyok bor kedvelő (néha-néha egy jó ebéd mellé viszont dukál),ergo nem a bor miatt vettem meg a lakkokat.Ennek a lakknak a színe,egyből levett a lábamról! Egyből a bor jutott eszembe (de logikus is!!! ),a Bordeaux az egyik leghíresebb francia bor,és az alapszíne ennek a lakknak ez lett,sötét kicsit feketés,épphogy csak holós,nagyon nőies árnyalat.
 
A lakk csak úgy siklott a körmeimen,egyszerűen fantasztikus,hihetetlen jól pigmentált,nagyon kifinomult árnyalat,egy álom volt vele dolgozni.A lakk már egy rétegben is remekül fed,mivel 2 réteg párti vagyok,felkentem egy második réteget.
A holo lakkok alá általában Nfu-oh-Aqua base-t kenek,ez kiemeli a holó hatást a manikűrben,azt hiszem itt is elég jók sikerült visszaadni a képeken.
 
 



 

Kicsit bajban voltam,hogy kell-e rá minta....Akkor beugrott egy szuper kis ötlet,mégpedig az,hogy a középső a és a gyűrűs ujjamra felkentem a Color club-Fashion moment lakkját,ami erősen 3 réteges.Erre nyomdáztam a Bornprettytstore BP-L027 palettájánal az egyik mintájával,hozzá pedig a Color club-Halo-graphic lakkját használtam.
 









Összességében nálam ez a lakk nagy telitalálat,imádom!!!!Nyomdáza vagy simán,mindenhogy tetszik,és nagyon boldog vagyok,hogy megvettem :)


A nyomdapalettát ITT megtaláljátok,BBB10 kóddal 10% kedvezmény is jár rá :)



neked elnyerte a tetszésed a lakk?


7 megjegyzés :

  1. Gyönyörű ez a lakk, egyetértek Veled! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Örülök,hogy neked is annyira tetszik mint nekem :)

      Törlés
  2. Csodás lakk, azt hiszem rajta marad a kívánságlistámon! Tényleg nagyon szép önmagában is, szinte öltöztet! (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképp ajánlom! A lakk egyszerűen csodálatos!!!

      Törlés
  3. Valami fantasztikusan gyönyörű! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  4. Fantasztikus ez a lakk! Nagyon tetszik! A minta is nagyon szép,jól passzol hozzá!:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!