2015. október 13., kedd

Il était un vernis-Pinot noir


Sziasztok!!!



Ha ősz,nálam egyik nyerő szín a piros,a körmeimen legfőképp.
Hétvégén egy séta alkalmával találtam pár gesztenyét,amit meg is örökítettem a képeken (imádom a gesztenyét szedegetni), és amikor a forralt borom szürcsölgettem,eszembe jutott ez a lakk.Természetesen másnap felkentem,hogy megmutathassam nektek.

Il était un vernis-Pinot noir lakkját nem hagyhattam ki,egyértelmű volt a rendelése.
Felkenve olyan mint egy jó piros bor,írtam a forralt bornál rá asszociáltam,fenséges a színe,csak úgy szikrázik a körmökön.A lakk egy rétegben fed,tökéletes,gyorsan szárad,pont annyi holo van benne,amennyi még nem süti ki a szemünket a napfényben.







Eleinte arra gondoltam,nem díszítem,hisz' olyan szép önmagban is.
A kezembe akadt a legutóbbi Moyou paletta (Gothic 12 ),amin Halloween jellegű minták vannak,így most erről választottam.

A gyűrűsujjam lett a kedvencem,látszik a Pinot noir egy-két helyen,direkt nem akartam fehér alaplakkra dolgozni.





 
Imádom ezt a lakkot,teljesen elégedett vagyok vele,nálam benne van a top 10-ben,így mindenképp találkozni fogtok még vele a  blogon :)









kedveled a piros lakkokat?

10 megjegyzés :

  1. Csodás ez a lakk. Olyan szép, hogy nekem nem is kellene rá minta. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont erre gondoltam én is.Olyan szép a színe,hogy legközelebb nem kerül rá minta!!!!

      Törlés
  2. Quanto è bello questo smalto! E bella anche la plate coi ragnetti!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sono fan dei smalti rossi. :) Questa una favola,gia coprente con solo una passata.
      Poi la plate era per me must have,proprio per i ragni :)

      Törlés
  3. Ezt a lakkot most beadnám magamnak vénásan! :D
    A mélyben parázslik, de úgy, hogy az egyujjas fotód látványa beleégett a retinámba, ha lehunyom a szemem, akkor is látom, mint amikor a lenyugvó napba néz az ember.
    Végem van, ezt ugye sejted? :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D
      Milyen jókat tudsz írni :D
      Tényleg nagyon szép piros,kíváncsi leszek a Bridget kenterbe veri-e ....

      Törlés
  4. A gyűrűsujj tényleg fantasztikus!! Tetszik ez a piros lakk, a piros jöhet mindig, önmagában is öltöztet :) nekem is van vagy 50 gesztenyém, kellett állatkákat csinálni az iskolába, ez volt az egyszerűbb, gesztenyefáért meg lejártam a lábam, mire találtam egyet!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh,régen suliban mi is csináltunk :) Jó móka volt.
      És valóban,a piros jöhet minden mennyiségben :)

      Törlés
  5. Csodás tényleg ez a lakk!!! Díszítve de anélkül is megállja a helyét. ((-:

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!