2015. október 23., péntek

ILNP-Spiced eggnog

Sziasztok!



Amikor az ILNP-nél megjelentek az őszi lakkok,elsőként ezen a lakkon akadt meg a tekintetem,egyben ez a lakk az,ami nagyon kilóg a sorból,abszolút nem őszies szín,viszont annyira különleges.
A nagy rendelési kálváriában sikerült megkaparintanom,olyan nagy szerelem lakk ez,hogy bármennyit megadtam volna érte.Tudom,elég banálisan hangzik,hogy "bármennyit",természetesen egy normális határon belül,valóban bármennyit megadtam volna érte. :D
Nálam ez elég ritka eset,hogy egy lakkért teljesen odáig vagyok,hevesen ver a szívem tőle :D

Olyan körömlakk ez ami vagy nem tetszik,vagy teljesen odáig vagy érte,egy igazán különleges árnyalat,amit eddig én még nem láttam,és alig vártam,hogy a körmeimre kenhessem.
Alapszíne olyan mint a madártej,amiben millió kis bronzos/barnás pelyhek úszkálnak,és egy csepp holo hatást is kapott.
Felkenve 3 rétegben fed rajtam,kicsit zavart,hogy a második rétegnél átlátszódott a körömvégem,így éreztem egy 3. ecsetvonásra is szükségem lesz.
Viszont!!!!!!,a lakk önmagában annyira nem tetszik most rajtam,szerintem nyáron barna bőrhöz nagyon illik.Megpróbáltam nyomdamintávak kompenzálni a nem tetszését,és jelentem sikerült.






A nyomdamintát az Y025-ös palettáról vettem,egy Gingko biloba minta,szerintem tökéletesen passzol ehhez az alapszínhez.











Kíváncsi vagyok nektek tetszik ez a lakk vagy sem,nekem nyomdázással abszolút befutó :)







10 megjegyzés :

  1. Fú, nagyon nem. Kb. annyira tetszik, mint a CG régebbi rózsaszín zombis lakkja. De nem szólom le jobban, ha neked ennyire tetszik :) Lehet, élőben más hatása lenne, de még nem láttam senkin, csak neten.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a pink CG is nagyon tetszik :D :D Olyan mint a hús!
      Oh hát nem baj,ha nem jön be,nem vagyunk egyformák,meg írtam is,hogy ez nagyon megosztó lakk.Pl. a páromnak sem tetszik,nem írom le mit mondott,mert nem igazán lehet szépen megfogalmazni :D
      Persze,itt a lényeg,hogy nekem tetszik,de most ősszel tuti nem fogom hordani,mert nagyon világos a bőrőm,és érzem,most nem passzol hozzá :)

      Törlés
    2. Hát ez az, húskinézete van. Párod majd ezt megszokja, ha sokat látja :)

      Törlés
  2. Nekem nagyon tetszik ez a lakk, egyedi árnyalat, meg is akartam venni, de aztán rájöttem, hogy nem használnám ki. Úgyhogy gyönyörködöm mások manikűrjeiben, mint most nálad. :) Így utólag a makrókat nézve, teljesen olyan,mint a sütikben a diós krém :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik, és ezúttal a nyomda nélküli látvány az, amitől teljesen kész vagyok! Egyedi, és különc, már írtam is levelet a Mikunak érte! :D A fotóiddal szerintem túlszárnyaltad önmagad, ugyanis számtalan fotót láttam már a neten róla, de ezt a finom, szinte fátyolszerűen lágy holózást eddig csak nálad láttam!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh na végre,valaki!Szerintem nem fogod megbánni!!!Kíváncsi leszek majd a véleményedre!!!!
      Köszönöm,és örülök,hogy tetszenek a képek. :)

      Törlés
  4. Nekem annyira nem jön be,persze nyomdázással elhordanám. Egy kicsit szokatlan,és talán ezért ennyire megosztó lakk... Nálad viszont nagyon gyönyörű képek vannak róla,már ez előtt a poszt előtt is rákerestem,mert nem értettem,miért szereti sok blogger,és sokan miért "undorodnak"tőle. Hát a te képeid alapján,már nem annyira ellenszenves. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amikor megláttam,és még nem voltak swatchok róla is tetszett az üvegben.Ilyenkor megindul a fantáziám,elképzelem milyen minta kéne rá.....
      Aztán láttam pár helyen,miután már megrendeltem,és kicsit elment tőle a kedvem!!! Annyira sok lehangoló képet láttam róla,hogy már-már ott tartottam,hogy megbántam,hogy megvettem.
      A kép tényleg nagyon sokat számít,én próbálok minden alkalommal színhű maradni,akkor is ha mondjuk a többségnek nem tetszik a látvány,vagy épp elmegy a lakktól a kedve!!!! Na meg a lakkozás is sokat nyom a latba,nem mindegy,hogy van felkenve az adott körömlakk!!

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!