2015. október 26., hétfő

ManiCute-Szülinap




Sziasztok!!




Nem is olyan régen lett a ManiCute 2 éves,ennek alkalmából szülinapi ünneplős manikűrrel készültünk ma a lányokkal.
Örülök,hogy a Manicute tagja lehetek,igazán sok munka van benne,bízom benne,hogy idővel nő majd a tagjaink száma! :)


Első nekifutásra egy nyomdázott manikűrben gondolkoztam,de az alapszínben nem voltam biztos.
Majd kigondoltam egy pöttyös színes mintát,amit meghagytam 3 körmömön,sajnos ezen a nyomdaminta nem igazán látszódott.
Így csak két körmömre került nyomdázott minta,a kis és a gyűrűsujjamra,de az összhatás így sem lett rossz.
A párom szerint a manikűr elég gyerekesre sikerült,de én nem bánom,imádom a színes,gyerekes manikűröket :)





Az alapszín a Zoya-Purity majd erre kerültek a színes minták,amikhez a MDU nyomdázólakkokat használtam,a nyomdapaletta a BM-H20 volt.A pöttyös minta sok-sok China glaze felhasználásával készült!





neked tetszik ez a manikűr?

9 megjegyzés :

  1. Nagyon vidám és üde! Én is gyerekeset csináltam, de hát miért is ne, hisz még csak 2 évesek vagyunk :D

    VálaszTörlés
  2. Azok a gyertyák nagyon tetszenek ^_^ összességében nagyon klassz a manid :)

    VálaszTörlés
  3. De szép így együtt ez a sok szín, feledteti, hogy ősz van :)

    VálaszTörlés
  4. Lehet, hogy gyerekes,de nagyon vidám manikűr, szerintem szülinapra éppen ez a jó! (-: Nekem nagyon tetszik. (-:

    VálaszTörlés
  5. Nagyon bulis :) Hát a szülinap erről szól, hogy színes meg tortás, szerintem nagyon jó!!

    VálaszTörlés
  6. nagyon tetszik, hogy ilyen színes :) pont így jó :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szuper lett! Vidám és színes,pont illik a témához!:)

    VálaszTörlés
  8. Cuki! Nagyon jó színes lett. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!