2015. október 1., csütörtök

PiCture pOlish-Cabaret


Sziasztok!!!



Nem is olyan régen meglepett bennünket a piCture pOlish pár új lakkal,mégpedig 8 új színnel.
A 8 új kollaborációs lakk közül első nekifutásra nekem egy sem tetszett,egy teljesen más márka felé orientálódtam,így nem merültem bele a swatchokba.
Viszont gépről belefutottam egy bejegyzésbe,amire kattintva tátva maradt a szám.A 8 lakk felkenve,messziről közelről és a mégközelebbi makró képeken olyan hatással voltak rám,hogy 2-t azonnal megrendeltem!
A 2 választottam a Cabaret és a Big bang volt,a New york és a Bordeaux sem hagy hidegen,de ezeken még hezitálok,félek hasonló lakkom már van.

A csomagot 2 nap alatt kaptam meg,a Nailista oldalról rendeltem még pár lakk társaságában,amiket majd a jövőben be is mutatok nektek.

Nos, a Cabaret-et egy orosz lány álmodta meg,U_nona,eddig nem voltam hozzá feliratkozva Instagrramon,de ezt azóta már orvosoltam.
A lakk egy mély bordó szín,ami kapott egy csipet holo hatást és sok-sok hexagonális glittert.
A lakkból elég nehézkes volt kihalászni a glittereket,az első réteget a második olymódon elfedte,hogy nem is látszanak át az első réteg glitterei.
Viszont két réteg elég volt a tökéletes fedéshez,a lakk egyszerűen csodálatos.
A lakk nagyon illik hozzám,a feketén kívül a bordó a másik gyenge pontom,hihetetlenül örülök,hogy megvettem ezt a lakkot!!!








Nyomdázva olyan,mintha a fehér minta lebegne a lakk felett,a mintát a Bornprettytstore BP-56-os palettáról vettem.









A lakkot Nailland is megvásárolhatjátok, per pill készlethiányos,de jövő hétre várható szállítmány. :)




Neked tetszik ez a lakk,illetve a kollekcióból melyikre vetettél szemet?






22 megjegyzés :

  1. gyönyörű ez az árnyalat, igazi őszi szín. :)

    VálaszTörlés
  2. Ez az egyik kiszemeltem. Csodásak a képeid:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem fogod megbánni.Szerintem nagyon elegáns szín.

      Törlés
  3. Gyönyörű magában is és nyomdázva is! Nekem pont az tetszik, amit nem vettél meg, a New York és a Bordeaux :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bordeaux nekem nagyon Zoya ezért sem merem megvenni.
      A New york nagyon bejövős,viszont pink lévén lehet nem kéne halmoznom őket :D De lehet beadom a derekam még nem tudom :)

      Törlés
  4. Nagyon tetszik ez a lakk!
    Mindig sokalltam a PP lakkok árát, de ezen elgondolkodom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm.
      Hát nem olcsó az biztos 😐

      Törlés
  5. Még inkább vágyom rá! :D Csodás ez a lakk, és csak úgy önmagában is nagyon mutatós, de a nyomda is jól áll neki. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondtam....
      Örülök, hogy neked is tetszik ☺

      Törlés
  6. Ez a lakk meseszép! Szándékosan igyekeztem kerülni a vele való találkozást még fotókon is, mert az utóbbi időben sikerült kicsit felhalmoznom a lakkokat, viszont ez a fotósorozat az ördögtől való orvtámadás! Mintha sejtette volna, hogy úgyis benyitok hozzád "gyanútlanul"! :D :D

    Szerintem megrendelem, mert nélküle nem lenne teljes az életem! :D

    VálaszTörlés
  7. Olyan szép ez a körömlakk! Nekem ez a nagy kedvencem az új PP-k közül. Még a New York is nagyon kívánságlistás, nomeg Edina Magic-je ami eddig még kimaradt. :)

    Egyébként nem volt nehéz lemosni? Nekem mindig ez a nagy parám a csillámos lakkokkal...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy neked is tetszik.
      Nem volt gond a lemosásnál ☺

      Törlés
  8. Káprázatosan szép ez a lakk, nagyon vágyom rá, de hát ki tudja megszerzem-e valaha :D

    VálaszTörlés
  9. Jaj nagyon vágyom rá. Csodaszép! És annyira jól áll neked, hogy nagyon :))
    Remélem sikerül beszereznem következőleg, megajándékoznám magam szülinapomra vele :D :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!