2015. október 4., vasárnap

Rimmel-Velvet matte-017-Matte-itude



Sziasztok!



Nem tudom ti,hogy vagytok vele,én nagyon kedvelem a matt lakkokat.
A mai alanyom a Rimmel-Velvet matte 017-Matte-itude fekete lakkja,ami elég régóta várta az idejét,így egy nap fel is kentem.
A lakk 2 rétegben nagyon jól fed,szárdása elég jó,a pasztel verzióval ellentétben a lakk könnyen kezelhető,így még a cuticle korrigálása is belefér az időbe,még a teljes száradás előtt.
Talán annyi bibi van ezekkel a matt lakkokkal,hogy a képeken nagyon de nagyon átjön a köröm egyenetlensége...szinte képtelenség természetes körömre szépen egyenletesen felkenni.








Majd láttam egy manikűrt,EZT, gondoltam ez tökéletes lesz erre a lakkra.
Mivel nekem a PP lakk nincs meg,egy másik alternativa után néztem.
Így a Sinfulcolors-Nail Junkie fedőlakkját használtam,a mintákat ollóval vágtam ki,celluxból,a Rimmel nagyon jól viselkedett,a cellux egy minimális darabot sem szedett fel belőle.






A manikűrt 2 napig viseltem,mivel a matt nem bírja sokáig fedőlakk nélkül,de ettől független ez a lakk nagyon tetszik,biztos használni fogom még :)



kedveled  a matt lakkokat?
esteleg ez megvan neked?




4 megjegyzés :

  1. Álomszép, de én attól rezegnék egy ilyen manikűr esetében, hogy gyorsan megkopik a matt lakkréteg a fedőlakk hiánya miatt. Lábon már történt velem hasonló élmény, matt lakkfelületre mintáztam, amit már nem fedtem le semmivel. Naponta rájártam ezek után a lábkörmeimre, hogy esténként a köröm hegyére finom szivaccsal javítóréteget vigyek fel a matt lakkból.
    Olyan egyéjszakás kaland az ilyen manikűr, katartikus, izgalmas, gyönyörű, de tartós :(

    Ugyanakkor csodálatos látvány, a glitteres csoda és a matt alap találkozása.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett, mindenképpen igényli a díszítést! Én annyira nem kedvelem a matt lakkokat.. Talán pont azért, mert nem tartósak, hamar fényesednek, és ez sajnos a matt fedőlakkra is igaz.

    VálaszTörlés
  3. Nekem nagyon bejön, persze nem önmagában, de egy brutál halloweeni manikűrhöz alapként el tudnám képzelni! ;)

    VálaszTörlés
  4. Szép lett, de rajtam két napig sem bírja egy lakk fedő nélkül. Van matt lakkom, de kb. egy alkalmas.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!