2015. november 17., kedd

Az én "galaxisom"


Sziasztok!!!



Imádom a galaxisos manikűröket,mára egy kicsit másabbat hoztam,mint amivel az interneten lehet találkozni.
Sokszor megálmodom a saját galaxis manikűrömet,de a színekben sohasem vagyok biztos.
Először egy gradientet készítettem 4 A-England lakkal,Princess sabra,Saint George,Dragon és Bridel veil.
Úgy éreztem,a gradientnek holónak kell lennie!!!!




Nekem ez a holós gradient önmagában is nagyon tetszik,kicsit sejtelmes,nem túl sötét és nem is az az igazán világos.
Erre kerültek a minták,amiket a Bundle monster-Bm-601 palettáról választottam,MDU-Bones és egy Kiko szürke mirror lakkal nyomdáztam.






Összességében imádom az A-England lakkokat,imádtam ezt a színátmenetet,a mintákat és az egészet úgy egyben :)






neked tetszik ez én galaxis manikűröm??

16 megjegyzés :

  1. Rég láttam ilyen szuper manikűrt, őrült jó, hogy zöld az alap, a színátmenet is nagyon profi és szépen megkomponált az egész úgy ahogy van!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jo,nagyon orulok,hogy tetszik.Koszonom :)

      Törlés
  2. Nyomdázással kapcsolatban lehet egy kérdésem? Eddig csak sima nyomdázóm volt, most viszont kaptam egy ilyet:
    http://www.moyou.co.uk/nail-art-tools/view-all/new-classic-stamp-scraper/new-stamp-scraper.html
    Szilikon, ezt is meg lehet reszelni? A piros MoYout nem kellett, csak a nagy E-bayes feketét, ezt meg nem merem, hátha árt neki, sosem volt szilikonos nyomdázóm. Köszi a választ.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohhhh szívesen válszolok a kérdésekre :)


      Szerintem finoman fel lehet reszelni.Nem veszi fel a mintát ezért kérdezed?
      Én vettem egy készletet a Bornpretty-ről (tudom nem egy kategória), az is szilikonos,én felreszeltem.Sokkal jobban működik matt,mint amikor fényes volt a felülteteés semmi baja sem lett.Szóval ha van nagyon de nagyon finom reszelőd,érdemes egy lehelletnyit megreszeleni. :)

      Törlés
    2. Köszi, bufferral megreszelem :) Nem mertem eddig, hátha csak be kell járatni. BPS is van, azzal sincs bajom, nekem jók a gumisak is, akármilyen kategória :) Nem nagy különbséget látok a használatban, hogy ez szilikonos, mert nem puha, csak mint a gumis, annyira.
      Köszönöm a tanácsot!!

      Törlés
    3. Szívesen!!!
      Ha elsőre nem vette fel a mintát,viszont mással működik,akkor muszáj kicsit megreszelni.
      Amúgy szerintem sincs különbség moyou és born között,pl nekem a nagy born piros ami hasonlít a Creativ samperhez is tökéletesen jó,mint az eredeti,csak ugye ez bps-ről van....

      Törlés
  3. Hú, de gyönyörű lett! Már a gradienttől elájultam, de a fehér nyomdázással fantasztikus! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  4. Szerintem csodás!! Már instán is így gondoltam, nekem nagyon tetszik, és sokkal egyedibb, mint a klasszikus galaxis manikűrök! (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Valóban, a sima galaxis manik is tetszenek,de néha elég uncsinak találom őket :(

      Törlés
  5. Dobálom a hátasokat, velőtrázóan katartikus manikűr, az utóbbi idők legszebbje Tőled. Az alkalmazott lakkok és a technika teljesen térbeli látványt varázsol, a nyomdaminta rajta elképesztő! Hát ezt muszáj körbeimádni! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. OOOOOH már hiányoltalak!!!!! De jó újra olvasni!!!! :)
      Nagyon örülök,hogy tetszik a manikűr :) Köszönöm :)

      Törlés
  6. Fantasztikus manikűröket alkotsz mindig! Ez is tökéletes lett! Imádom a színeit! :) Szerintem pont ez a lényeg,hogy ne mindig a szokványos dolgokat készítsük el,hanem legyen valami újdonság benne.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik.
      Hát nem minden esetben jó a nem szokványos,mert lehet nincs rá igény.......:/

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!