2015. november 3., kedd

Butter London-Marrow


Sziasztok!!!



Egyik este amikor pakoltam a lakkjaim,kezembe akadt a Butter London-Marrow lakkja,amit előszeretettel  hordok ősszel.
Nagyon régen vettem,amikor még Angliából nem volt gond a rendelés,2-öt fizetsz 3-at kapsz akció keretein belül tettem rá szert.
A lakkról csak pozitív dolgokat tudok írni,a színe mesés,egy sötétlila árnyalat,szürke shimmer hatását is lehet látni,de csak a fényben.
2 réteg tökéletes a fedéshez,gyorsan szárad,a minőségéből semmit sem vesztett az évek alatt.
A lakk üvege nagyon tetszik,rettenetesen széles,a nagy fekete kupak alatt találjuk a kicsi ecsetet,ami bár nehezen áll kézre,de nem akadály a lakkozásban.Maga az ecset a Dior lakkokhoz hasonló,de ezt mégis egy fokkal jobban kedvelem.




A NURBESTEN oldaltól kaptam két nyomdalmezt tesztre.Az oldal full BP,vagy Neejolie,csak német változatban.
Egyenlőre kódom nincs az oldalhoz,amit lesz,kiegészítem vele  a posztot.


A Bp-L015-ről választottam egy mintát,amit fehér és lila nyomdázólakkal nyomdáztam egymás fölé.
A képeken nagyon jól látszik,hogy a fehér Rica nyomdázólakkom nem az igazi,itt-ott hiányos lett a minta.





Összességében elégedett vagyok mind a lakk mind a nyomdapaletta minőségével,a Rica lakk kicsit csalódás,de bízom benne,hogy esteleg más palettával jobban működik.


neked tetszik ez a körömlakk?




9 megjegyzés :

  1. Gyönyörű ez a lila szín, a minta pedig telitalálat! :) Hihetetlen érzékkel válogatod a mintákat az egyes színekhez, nagyon irigyellek érte! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy tetszik :)
      Jaj nagyon kedves vagy,ha így gondolod :) Köszönöm szépen :)

      Törlés
  2. De csodás!! (-: Nagyon szép árnyalata a lilának, díszítve az igazi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  3. Nagyon szép:) én is épp lila színt viselek a körmeimen:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy neked is tetszik,köszönöm Mazsola :)

      Törlés
  4. Jobban szeretem a melegebb lilákat, de a manikűr tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm ,örülök,hogy azért tetszik :)

      Törlés
  5. Nagyon szép ez a Butter lakk!Tetszik a minta is rajta.:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!