2015. november 5., csütörtök

CBL-She's my cherry pie



Sziasztok!!!



Egyenlőre egyetlen egy CBL lakkom van,mégpedig a She's my cherry pie.
A lakk megérkezése után nem voltam elragadtatva,valahogy nem jött át a hatás az üvegen keresztül.
Elég sokáig nem is kentem fel,csak ide-oda tologattam az asztalon,két alkalommal elraktam a fiókba...
Egyik este éreztem,eljött az ideje,kíváncsi voltam,valóban olyan-e mint pár swatchon,és amiért megrendeltem.
2 rétegben fed,egy szilvabarna lineáris holo,teljesen odáig vagyok érte.Mostanában szerencsére minden lakkért "odáig vagyok" ami sötétebb,ősziesebb :D
Gyors száradás után kicsit még nézegettem a körmeim,csak úgy magában,fény alatt,árnyékban,és megállapítottam,ez a lakk abszolút az én világom,egy csodás őszi lakk,amit kár volt sokáig mellőzni.
Nem voltam benne biztos,hogy kell rá minta....
 





Egy teljesen egyszerű mintát választottam a gyűrűsujjamra,így ez a körmöm kapott egy kis "pulcsi" feelinget,a középsőre pedig 3 pötty került.



A mintát a Bornprettystore BP-30 palettáról választottam,és a Mundo de unas-Bones lakkal nyomdáztam.A pöttyökhöz egy Sinfulcolors lakkot használtam.

Összességében,teljesen elégedett vagyok a CBL márkával,illetve ezzel a lakkal,listámra még 4-5 szín felkerült,amiket majd  a jövőben megvásárolok .


neked tetszik ez a lakk,illetve van CBL lakkod?

5 megjegyzés :

  1. Ez nagyon szép, tipikusan őszi-téli lakk. Nálam is előkerültek a pulcsiminták, a múlt héten használtam ezt a lemezt és morogtam, hogy sokat takar a lakkból, egy nap után le is mostam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ezért is egy körömre használtam.....Meg kár lett volna ,eltakarni ezt a lakkot.Olyan szép,sajnáltam volna elfedni teljesen. :)
      És örülök,hogy tetszik a manikűr :) Köszönöm :)

      Törlés
  2. Szuper lett a manikűr, csodaszép ez a lakk! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép ez a lakk!! Tényleg kár lett volna teljesen eltakarni.. Így viszont nagyon tetszik a manikűr. (-:

    VálaszTörlés
  4. Szinte izzik a körmeiden ez a lakk! Csodás darab.:) Nagyon tetszik a gyűrűs ujjadon a minta,szuper jól néz ki a lakkal.:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!