2015. november 20., péntek

Enchanted polish-2015 September


Sziasztok!!!!



Egyik nap-jó pár héttel ezelőtt- érkezett az Enchanted polishtól a hírlevél,hogy előrendelhetőek a 2015 szeptember,október és november "mystery" lakkok.....
DE ÉN nem szeretem a meglepetéseket,így el is vetettem a rendelés gondolatát!!!!!Ezek pedig meglepetés lakkok,ergo nem tudod melyik hónap milyen színű lakkot,finish-t takar....


Nos,a meglepetés lakk 16,50 dollárt kóstál,plusz a posta,minden porcikám tiltakozott ellene,nem olcsó játék ez,DE aznap pont lakkokat készültem vásárolni.....így nem igazán volt menekülés-főleg ha ráhatnak az emberre.....

A párom beszélt rá,hogy "milyen izgi várni a lakkot és nem tudod mi lapul a csomagban",persze hónapot nem választott.
Aznap a tv-ben az Earth,wind and fire-September dala szólalt meg,így a szeptember lakkot választottam.A számot nagyon szeretem,hiszek a sorsban is.....

A csomag feladása után mint minden lakkról,erről is szivárogtak ki képek,így a meglepetés elmaradt,mert rátaláltam az én árnyalatomra.Amúgy ha kerülem volna az Instagram forgatagát,tuti meglepetés lett volna a lakk :D

Nekem a világoskék jutott,egy csepp holót is tartalmaz,ami adegy pluszt a lakknak.Nem kedvelem a kék lakkokat-eskü,ez a sors keze!!!!!-,talán az októbernek jobban örültem volna,ami egy fekete holo,vagy a novembernek ami egy bordó holo.....
A lakk egy csodaszép dobozban érkezett meg,olyan mintha unikornis,szívárvány minden színében játszana!!!




Eleinte féltem,hogy rossz lesz a fedése,de kellemesen csalódtam.A lakk nagyon jól pigementált,már egy rétegben is fedne ,ha nem lennék a két réteg híve.
Felkenve elég sokáig nézegettem a körmeim,és megállapítottam,hogy nagyon szép ez a lakk,ilyen még nincs a készletemben.







Nyomdáztam a középső és a gyűrűs ujjamra,egy színátmenetes kék mintát,amit a Bundle monster-Bm-xl204 palettáról választottam.





Összességében annyira nem kedvelem a lutrikat,mégis azt érzem,jól sült el a dolog,lehetett volna rosszabb is,pl. egy fedőlakk,aminek kevésbé örültem volna.
A lakkot reményeim szerintem a közelgő Karcsonyi manikűráradatba belecsempészem majd:)



neked tetszik ez a lakk? 

12 megjegyzés :

  1. Szép ez a lakk! Főleg nyomdázva tetszik nagyon! Hát igen, az ilyen meglepiket annyira én sem kedvelem! A szépségdobozokat igen, de a lakk...... Persze ettől a márkától nehéz csúnya színt találni azg hiszem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ebben igazad van.Mondjuk lehet kicsit bántam volna,ha valami fedőlakk érkezik :D

      Törlés
  2. Érdekes színe van, simán felkenném télen és nyáron is, nem látom hideg színnek. Szerintem jó, hogy a kék jutott neked, fekete és bordó lakkod biztos rengeteg van :)
    Emlékszem, én a Bridgetet nem akartam megvenni, mert drága, férj mondta, hogy de vegyük csak meg, annyira szép, sőt legutóbb azért rendeltem a MoYoutól, mert mondta, hogyha elfogyott a Naillandből a paletta, akkor rendeljek máshonnan, úgy, hogy megérje, tehát ne legyen postaköltség. Ha vele vagyok, mindig több lakkot veszek, mert ugye nem is drága, ja de otthon van 100 másik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rengeteg van az biztos.De ilyen megszólal a kisördög,hogy kéne még fekete meg bordó lakk....... :D Szóval lehet tényleg most jó,hogy a kék jutott nekem.
      Na látod, ezek a férfiak :D

      Törlés
  3. De szép szín, minta nélkül is tetszik.

    VálaszTörlés
  4. Önmagában annyira nem varázsolt el, de ezzel az átmenetes nyomdázással nagyon szép manikűrt alkottál! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy azért tetszik :)

      Törlés
  5. Szép ez a körömlakk! Bár a világoskék-holo kategórián belül nem talált be a szívembe, mégis tetszetős! Én a PP Cyan-ra fenem a fogam, így ez most annyira nem hozott lázba, de hogy szép, az vitathatatlan! És milyen jól néz ki nyomdázva! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is így vagyok,ahogy Te,talán annyi nagy előnye van,hogy írtó jó a fedése!!!Nálam az ilyen azért nagyon fontos,főleg ha azért nem egy olcsó lakkról van szó.....
      Hát a PP lakkot már nézegettem én is :D :D

      Törlés
  6. Már láttam több helyen ezt a lakkot, és nagyon nagyon fáj a szívem, hogy nem lesz az enyém. Elképesztően tökéletesen babakék és holo, nagyon nagyon kellene. :D

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jól döntöttél,hogy ezt a lakkot megrendelted! Csodás,egyedi lakk. Nekem nagyon tetszik és a minta is nagyon jól illik hozzá! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!