2015. november 10., kedd

ILNP-Diablo





Sziasztok!!!!




Ilnp-Diablo a bloggerek körében elég kedvelt lakk,a megjelenéskor nem rejtett rabul,de valamiért mégis kellett,gondoltam ha már rendelek....a kosaramban végezte.
Az üvegben a színe annyira nem tetszett,de egyik este elérkezett az ő ideje,hogy megcsodáljam a körmeimen.
A lakk 2 rétegben fed,a két réteg között vártam egy kicsit,hogy a második réteg tökéletesen terüljön,és ne legyen foltos az egész.
Színe nagyon érdekes,téglavörös,bordós nagyon dögös lakk (DE nem az a tipikus dögös piros),amiben itt-ott feltűnik egy kék csillogás,nos,ez volt az,ami rabul ejtett.
 





 
Erre került egy fehér nyomdaminta amit a Bundle monster BM-605 palettáról választottam.
Nekem nyomdázva sokkal jobban tetszik!







Összességében nekem tetszik a Diablo,nagyon különlegesnek találom,még akkor is,ha kicsit dögösebb piros holós lakkra számítottam.Önmagában minta nélkül,annyira nem rabolta el a szívem-egyenlőre-,viszont mintával teljesen magával ragadott!!!
Aki kedveli az ilyen árnyalatokat,annak ajánlom ezt a lakkot,őszre tökéletes lehet!!!
 
 
 
 
 
 
Neked tetszik mintával vagy anélkül?Esetleg megvetted már??






10 megjegyzés :

  1. A képeket elnézve kicsit bánom, hogy nem vettem meg. Nekem tetszik önmagában és mintával is, bár egy jó ideje úgy érzem, minden lakk szebb díszítve, ha nem is minden körmön, mert a különlegesbb lakkokat pár ujjamon szeretem nézegetni úgy is. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh sohasem késő. :) Szerintem tetszene neked ez a lakk!!!

      Törlés
  2. Tényleg ördögien rafinált. :) Nagyon tetszik a minta is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  3. De lökött vagyok, azt hittem, már kommenteltem, de akkor csak megnéztem a képet :) Tetszik a lakk, főleg nyomdával :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!