2015. november 12., csütörtök

Nicole by Opi-Promises in the dark



Sziasztok!!!!



Nicole by opi az egyik kedvenc márkám,még akkor is,ha a piacot erősen uralják már az indie lakkok,és kezdik birtokba venni a szívem.
Rajtam ez a márka extrán tartós,a golfütőhöz hasonló üveggel is megvettek.....na meg a színek,ecset és a minősége,mind kiváló!!
Ezt a lakkot ami a Promises in the dark nevet viseli,még tavaly vettem,egy másik barna lakk társaságában ami a Better after dark nevet kapta.A lakk(ok) 25000 példányban kerültek forgalomba,a DOVE csoki jóvoltából,én ebay-en csaptam le rájuk,és kincsként babusgatom őket.
 
 
A Promises in the dark egy nagyon sötét barna lakk,már-már fekete.Magamon nagyon tetszik ez az árnyalat,még akkor is,ha azt érzem a hófehér bőrömhöz annyira nem illik,olyan csoki feeling az egész.
 
 


 
Ha barna lakkról beszélünk,abszolút ez a kedvencem!!!
Viszont kellett rá valami holo,valami csillogás,valami extra.
A mintát a Bundle monster Bm-301 palettáról vettem és a Color club-Angel kiss lakkal nyomdáztam.Szerintem így lett teljes az egész!!!!
 
 




 
Kíváncsi vagyok nektek tetszik-e ez a páros,illetve kedvelitek a barna lakkokat? :)


5 megjegyzés :

  1. Én nem a barnákat kedvelem hanem ezt az égtelen csudiszép holót! A minta is nagyon bejön. :)) Hol lehet hozzájutni a cc lakkokhoz?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://pedikur.manikur.mukorom.webaruhaz.aphrodite97.hu/color-club-koromlakk/halo-hues-kollekcio.html

      Örülök,hogy tetszik a manikűr.Köszönöm :)

      Törlés
  2. Nekem az ét tortabevonó jut róla eszembe, olvasztva. Még a nyál is öszefut a számban! :D Szép színe van, érdekes módon jelenleg nincs barna lakk a készletemben (ami volt beszáradt). Valamikor nagyon kedveltem ezt a színt! Nyomdázva nagyon tetszik, kell "neki" az a holo! (-:

    VálaszTörlés
  3. Tinikoromban szinte csak sötétbarna körömlakkot hordtam, most meg van talán 2 a készletemben... Változik az ember :)
    Szép ez a barna körömlakk, de önmagában nem túl izgalmas. A holo díszítés nagyon sokat dob rajta, szuper lett a kettő együtt!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon csokis önmagában :) Nekem csak a Moyra Audrey van meg, alig van már benne, nem is akarok másik barnát venni, valahogy nem az én színem, pedig ez is tetszik.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!