2015. november 26., csütörtök

Opi-Extravagance



Sziasztok!


Egy régen elfelejtett illete használt lakkom kaptam elő egyik este.
Opi-Extravagance lakkjáról van szó, mostanában a nagy holo rengetegben kicsit háttérbe szorult,mint sok más lakkom.
A lakk különlegessége az ára is lehet,ez a fajta DS azaz Design Serie lakk drágább mint a sima Opi,ezt talán a szürke kupakja is fémjelzi,viszont pár indie lakk mellett,barátinak mondanám.

A lakk pompás magenta,enyhén holós,nem a szemkiverős fajta,magamon nagyon tetszik ez az árnyalat.






A közepső ilettve a gyűrűs ujjamra egy színátmenetes minta került,amit a Bundle monster-Bm-Xl201 palettáról választottam, a nyomdázólakkok egy fehér,és egy pink lakk volt.





Mind a lakkal,mind a palettával elégedett vagyok,kíváncsi vagyok nektek tetszik-e :)
Sajnálom,hgy mostanában ezeket a szuper kis lakkokat hanyagolom,pedig jó márka az Opi,rajtam tartós is,egy-egy ilyen különlegesebb darab megér egy misét :)
 
 
 
 
nos,neked elnyerte a tetszésed?


12 megjegyzés :

  1. Ez csodálatos. Az árnyalat, a finish, a nyomdázás. Nagyon szeretem ezt a rózsaszínes lila színt.

    VálaszTörlés
  2. Nekem nagyon tetszik!! Csodás ez a lakk, kenterbe ver pár indie lakkot. Rajtam is tartósak az OPI lakkok, ez pedig kifejezetten nagyon szép szín, és a díszítés is szuper lett! (\c

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)
      Az egyik kedvenc márkám az Opi és a Nicole by opi :) :)

      Törlés
  3. Gyönyörű ez a lakk.:) Nagyon jó lett a nyomda minta,tetszik az átmenetes megoldás! :) Nagyon jól áll neked ez a lakk,nem csoda,hogy szereted magadon!

    VálaszTörlés
  4. Csodaszép ez a lakk és az átmenetes nyomdázás is nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :) Tényleg szép ez a lakk,kár (volt) mellőzni.....

      Törlés
  5. Nagyon jól áll neked ez a szín, csodálatos lakk :) És a nyomdaminta is tökéletes hozzá :))

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!