2015. november 24., kedd

Pecás manikűr


Sziasztok!!!




A Bundle monste Blogger collab paletták első szériáját azért is vásároltam meg,mert az egyik palettán (Beaching nails) szafari,pecás és egy szélmalmos minta volt.

Most a pecás manikűrt készítette el,sok képet csináltam,de mind "egyforma" így csak 3db-ot osztok meg veletek.

Forrás:http://www.bundlemonster.com/blogger-collaboration-nail-art-polish-stamping-plates-bm-xl204-beaching-nails.html


Nos, a minta következő módon készült el.Mint a képen is látható,elvileg a pecás emberke a kisujjra kerülne,és szépen haladva balra a többi minta.Én felcseréltem az egészet,szerintem sokkal jobb így az összhatás.
Mivel a mintát darabokra vágtam,stamping decals formában,így könnyebb volt dolgozni vele.Mindkét részt,azaz a vizet és az égboltot is gradinet készítettem el,óvatosan vittem fl a színeket,először a vizet,így az égbold világos sárga része nem ütött át  a kéken.A mintákat fehér alaplakkra raktam!
És készen is vagyunk :)





Nos,az biztos,nem 5 perc volt elkészíteni a manikűrt,de megérte  a fáradtságot,imádtam a színeit,és az egész pecás feelinget :)



neked elnyerte a tetszésed?

19 megjegyzés :

  1. Gyönyörű, de elképesztő, hogy ezt milyen tökéletesen megcsináltad, meg még átmenetes is!!

    VálaszTörlés
  2. Hihetetlenül szép, mint egy festmény! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  3. nagyon szuper manikűr lett *o*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  4. Te jó ég, nagyon szép! Nagyon tetszik:-)
    Nit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Nit,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  5. Én is csak bámulok!! (-: Hihetetlenl jól meg tudtad csinálni, le a kalappal! (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik Ági :)

      Törlés
  6. Hát ezt hogy?:O
    Elképesztően ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy tetszik.Köszönöm szépen :)

      Törlés
  7. Őrület miket ki nem találsz, veszedelmesen jó, imádom!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ehehe köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :D

      Törlés
  8. Nem is tudom szavakba önteni,hogy mennyire tetszik ez a manikűr amit alkottál!:) Csodálatos lett,tényleg mint egy festmény ahogy Pancsi írta. :)

    VálaszTörlés
  9. Hát ez nagyon vagány lett! :)

    VálaszTörlés
  10. Mint egy festmény, a színek..áh, kész vagyok, már nincsenek szavak rá, hogy mennyire tetszik.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!