2015. november 19., csütörtök

Picture pOlish-Karma


Sziasztok!!!


A Karma megvásárlása előtt is tetsztett ez a lakk,viszont a Zoya-Payton mellé nem éreztem szükségét.
Legutóbb,amikor a The Nailista shop oldalról rendeltem,valahogy belevarázsoltam a kosaramba (ez a sors keze) ,és bevallom sokkal jobban tetszik mint a Zoya.
Persze, a Payton sem elhanyagolható  a maga nemében nagyon szép lakk,de ebben a Picture pOlishban van valami plusz,ami jobban tetszik.

Mivel Sveta Sanders munkásságát is követem instagramon,hozzá pont egy ilyen lakkot képzeltem el,mint ez,mint amit Ő megálmodott.A lakk egy sötét lila (padlizsán),olyan mint amikor az éjszakai égboltot kémleljük,ezer és egy holo részecske kel életre.
A lakk varázslatos,2 rétegben tökéletesen fed,és hihetetlen jól mutat önmagában is.








Erre egy szuper,blobbicure-hoz hasonló nyomdamintát varázsoltam a körmeimre,amit a Hehe 040-es palettáról vettem.






Összességében,nagyon jó vétel volt a Karma,imádom ezt a lakkot,tökéletesen passzol hozzám,imádtam a körmeimen!!!!
A manikűr elkészítése óta már 2x felkentem hétköznapra,imádom,egyik kedvenc lakkom idén ősszel.



Neked tetszik ez a lakk? Esetleg megvan már?

8 megjegyzés :

  1. De jó ez a nyomdaminta! Nekem ez a sötét szín nem a kedvencem, bár tény, hogy nagyon szép, de van kb. 1 db sötét holos lilám, elég lesz, míg el nem fogy, nem vagyok erre az árnyalatra rákattanva.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ohhh kár :( Pedig olyan szép ez a lakk....:/
      A Hehe paletta teljesen jó,nagyon imádom :) (ajánlom!!!)

      Törlés
  2. Gyönyörűszép!
    Maga a lakk is nagyon tetszik, hiszen ilyenkor télen nálam is előkerülnek a hasonló színek. Van egy holo hatású Kiko lakkom, illetve most az ILNP Black Orchid színével kiegészítve azt hiszem elég lesz a hasonló színekből :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kiko 255 lenne az???? :D
      Örülök,hogy tetszik a manikűr.Köszönöm :)

      Törlés
  3. Csodálatos manikűr! Igyekszem lebeszélni magam erről a lakkról, bizonygatni, hogy van élet nélküle, és a fotóid nem épp ebben a törekvésemben támogatnak! :D :D

    VálaszTörlés
  4. Annyira nagyon szép ez a lakk!! (-: Azt hiszem ez is felkerül a kívánságlistámra. :D Önmagában is szép, de ez a minta is feldobja, nagyon jó választás volt hozzá. (-:

    VálaszTörlés
  5. Úristen, de gyönyörű *.* Pedig nemrég volt rendelésem a Naillandnél, ha én akkor látom a bejegyzésed tuti ezt is becsempésztem volna a kosaramba. No majd legközelebb :)

    VálaszTörlés
  6. Szuper a lakk is és a minta is. Szerintem nem kell mást mondanom! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!