2015. december 2., szerda

Blueberry 01/02 nyomdapaletta|TESZT



Sziasztok!




Két nyomdapaletta tesztet hoztam mára,remélem mindkét manikűr elnyeri a tetszéseteket.


Marta  lemezeivel már találkoztam pár blogon,az eddig megjelent két lemez elnyerte a tetszésem,hamarosan megjelenik a harmadik is,az is hihetetlen cukira sikeredett. Olyan öröm ért,hogy rövidebb email váltás utána Marta küldött nekem tesztre a két lemezből,mellé kaptam egy szilikon nyomdázófejet is ajándékba,ami hiperszuperül működött.
 
A lemezek Legyelországból érkeztek,elég hamar megkaptam őket.
 

A lemezek kör alakúak,a minták nagyon jó minőségűek,és elég nagyok,még azoknak is tökéletes lehet,akiknek igazán hosszúak a körmei.
A lemez 5,5cm átmérőjű a minták 2,2 cm x 1,5 cm.
 
Forrás:https://www.etsy.com/it/listing/247418188/nail-art-stamping-plate-blueberry-01?ref=listing-shop-header-1
 

A Blueberry 01-es palettáról nekem a fa a kedvencem,a madárka és a virágok.Erről a palettáról a bal oldalon lévő nonfiguratív mintát próbáltam ki,elsőnek.


Az alaplakk egy Colour Alike-502 lila holós lakk volt ( telitalálat,mert Marta imádja a lila színt :) ,és valahol tudat alatt ráéreztem)




A mintát gradient készítettem el,természetesen ez is lila,egy kicsit hangsúlyosabb részt kapott a fehér,amit nem bánok,sőt,talán így egy kicsit jobban érvényesül a lila alaplakk.




A második paletta a Blueberry 02 ami nekem kicsit ősziesebb hatást kelt.

Forrás: https://www.etsy.com/it/listing/252891920/nail-art-stamping-plate-blueberry-02?ref=listing-shop-header-0

Innen a közepső alsó mintát választottam,a levelek is nagyon de nagyon tetszenek.
A lemez az elsőhöz hasonló paraméterekkel rendelkezik,és ugyanolyan tökéletesen is működött.

Il Etait un vernis-Dhalia lakkját választottam,ami egy csodás blurple holós lakk,tökéletes nail arthoz,erre viszont egy fehér minta került






A mutató és a kisujjamra stamping decals technikával,amiből egy pici darabot levágtam,és díszítő szalaggal dobtam fel az egészet.




Nos,nagyon de nagyon elégedett vagyok a palettákkal,mindenkinek szívből ajánlom!!!


A palettákatt INNEN tudjátok megrendelni, a facebook oldal ITT található,érdemes figyelni Instagramon is ,Marta blogja pedig ITT található. :)





(A véleményem a lemezekről nem befolyásolta,hogy tesztre kaptam őket)




Neked melyik lemez tetszik?

4 megjegyzés :

  1. nagyon szuperek a lemezek és a vele készített manikűrök is nagyon tetszenek :)

    VálaszTörlés
  2. De szépek, tökéletes a nyomdázás! Ezt a lila lakkot én is szeretem, sokszor elővettem már ősszel is.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépek manikűrök és a lemezek is!! (-: Talán meglepő, de mlst a második jobban tetszik. (-:

    VálaszTörlés
  4. Az első manikűr láttán kedvem támadt előszedni a nyomdakészletemet, rendkívüli szépségű munka.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!