2015. december 31., csütörtök

Boldog Új Évet!



Sziasztok!!!!


Elérkeztünk a 2015-ös év utolsó napjához.Hihetetlen gyorsan elrepült az idei év!!!Erről pont ma reggel beszélgettük,miközben a reggeli kávénkat szürcsölgettük.

Egy pár gondolattal megemlékezek erről az évről,szigorúan a blogra koncentrálva.

Idén 200 bejegyzés került ki ez a 201.,az elmúlt évekhez képest kevesebb,de számomra mégis tartalmasabb,és úgy érzem színvonalasabb,mint a képek mint a lakkozásom,az elmúlt pár hónapban mindenképp.

A blog életében idén is volt,fent és lent,az utóbbi időben inkább lent,kár lenne tagadni.

Alapjáraton 120%-ban pozitív ember vagyok,és próbálom az életem minden percét ebben a felfogásban élni,a haragot,rosszindulatot,a stresszt,a bosszúságot kizárni,amennyire csak lehet,ezeknek a dolgoknak az internet sokszor melegágya,így néha a gépem be sem kapcsolom.Talán ennek tudhatom be,hogy az elmúlt hónapokban nem sok kedvem volt a bloghoz,pedig már egy kis szelete az életemnek,mint egy kisgyerek akit melengetni,babusgatni kell!


Pozitív dolog az utóbbi pár hónapban is történt,ami igazolás,hogy jó amit csinálok,és ebben az irányba jó felé haladok,amikor pl. a Picture pOlish küldött részemre 3 lakkot a Blogfest keretein belül,lehetőségem volt még a Sugar Bubbles,a Blueberry palettákat tesztelni,nyertem a Bornprettystore játékán is pár alkalommal,és a Cici&Sisi játékba is belekerültem az első 10-be,így itt is nyertem jó néhány nyomdapalettát.


Ebben a pozitív "tempóban" szeretném a blogot tovább vinni (tudom,hogy átesek a fejemben felállított nehéz időszakon) ,fejlődni ameddig csak lehet,mind a lakkozásban,mind a képek terén,ha nem is heti 7 poszt formájában,de 2-3 biztos kikerül majd,így bízom benne,hogy jövőre is velem tartotok.




Sok rendeszeres kommentelőm van,nekik külön köszönöm,hogy olvasnak és veszik a fáradtságot,hogy néha egy-egy mondatban is akár,de leírják a véleményüket.




Mai napra egy manikűrt is készítettem nektek,amihez a következő lakkokat használtam fel:
A mutató és a kisujjamra az A-England-Bridal veil került, majd a Sugar bubbles SBS 12 palettáról választottam a mintát ( a lemezt tesztre kaptam ),ami egy színes tüzijátékot hívatott szimbolizálni.
A gyűrűs és a közepső és a hüvelykujjamra került egy radial gradient,amihez a A-England-Cathy,Enchanted polish-2015 September és A-England-Spirit of the moors lakkokat használtam fel,majd fekete nyomdázólakkal készítettem el a mintákat.





Ezzel kívánok mindenkinek Boldog Új Évet,bízom benne,hogy jövőre veletek ugyanitt :) :)

21 megjegyzés :

  1. Az a kisujj! :) Imádom, különleges minta.
    A "lent"-ből nem sokat érzékeltem, számomra a blogod, és amit rajta művelsz, tökély.

    Az elért eredményekhez pedig szívből gratulálok.

    Töretlen lendületet, további sok sikert kívánok az új évben, és azt, hogy egymás sarkát tapossák a lehetőségek, amelyekben tehetségedet kamatoztathatod.

    BÚÉK Ágikám, kocc-kocc! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Cin-Cin,Boldog Új Évet neked is :)

      Valóban,nagyon szuper minta,a végén már bántam,hogy a mutató ujjamra nem ezt a mintát készítettem el :)

      Köszönöm a kedves szavakat,nagyon jól esett amit írtál :)

      A "lent"-ből a blogon nem jött át szinte semmi,ezt jó,hogy megerősítetted,nagyon nem is akartam érzékeltetni :)

      Törlés
  2. Boldog és Sikerekben Gazdag Új Évet Kívánok!!! További jó munkát kívánok a bloghoz!!!

    VálaszTörlés
  3. nagyon szép manikűr tetszik, főleg a gyűrűs ujj a kedvencem!!! <3
    SIKEREKBEN GAZDAG Boldog Új ÉVET KÍVÁNOK!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy tetszik a manikűr :)
      Neked is Boldog Új Évet :)

      Törlés
  4. Szia, ritkán kommentelek, de gyakran olvasok, most azért szeretnék boldog új évet kívánni! Ez a manikűr is szuper, nekem az óra és a kisujj a kedvencem. Csak így tovább jövőre is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,nagyon kedves vagy :) Boldog Új Évet neked is Ági :)

      Törlés
  5. Nagyon tetszik ez a manikűr! (-: Én is megerősítem, hogy nem jött át a blogon semmi negatív! Egyedül csak az, hogy ritkábbak voltak a posztok, de minőségre valóban érezhető a javulás. Itt is B. Ú. É. K. Neked! (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :) A blog(om)nak nem szabad a negatív dolgokról szólnia,a posztok mennyiségét nem bánom,szerintem jobb a kevesebb minőségi,mint a sok silány :)
      Boldog Új Évet neked is :)

      Törlés
  6. gyönyörű lett ez a manikűr a gyűrűs és a középső ujjad a kedvencem. :) Boldog Új Évet! :)

    VálaszTörlés
  7. Boldog új évet! Csodás mani, szeretem ezt a kék lakkot és az óra az fantasztikus, meg úgy egyben az egész. Volt szó a blogon a nehéz időszakról, de aztán mégis folytattad, nagyon örülök neki, szerintem ha kevesebb is a poszt, még így is nagyon gyakran alkotsz, rengeteg munka van benne. Minden jót kívánok az új évre!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Boldog Új évet Neked is. :)
      Te vagy az egyik rendeszeres kommentelőm,amit külön szeretnék megköszönni neked.Igen anno volt a nehéz időszakról szó (akkor is írtál nekem ),kis időre nem is posztoltam,de nem akartam,hogy ez a hatás érződjön az utóbbi időben megint a blogon.
      A blogban rengeteg idő benne van,úgy mindenestől,már ezért is kár lenne abbahagyni,de érzem túljutok ezen,néha van ilyen,emberek vagyunk...
      Szóval bízom benne idén is velem tartasz,és én is minden jót kívánok neked :)

      Törlés
  8. Boldog Új Évet Ági! Nem fogom ismételgetni magam, de megint nagyon jó a manikűr :) Jövőre is sokat és szépet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Boldog Új évet neked is Andi,sé viszont kívánom neked is!!!!!

      Törlés
  9. Már instagramon is szerettem volna írni, hogy ez a manikűr valami csodás lett! Gratulálok a sikereidhez és még több ilyet kívánok Neked a 2016-os évben! Buék!

    VálaszTörlés
  10. Boldog új évet! Szuper lett a manikűr. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!