2015. december 22., kedd

Bornprettystore|TESZT



Sziasztok!




Nem is olyan régen megérkezett a már általam nagyon várt Bornprettystore tesztcsomag,amiben egy Konad nyomdázólakk és egy nyomdapaletta lapult.
Nagy meglepetés volt,erről a csomagról is lemondtam,mint egy korábbi társáról,írtam Ritának,hogy mi lehet,de persze ő sem tudott nálam többet.Ez olyan sorszerű dolog,mert amikor írok Ritának (bármilyen rendelési gondom van) másnap megérkezik az adott csomag :)

Konad,az egyik kedvenc nyomdázólakk márkám,szerintem ebben a kategóriában szinte(!) verhetetetlen,így olyan színt választottam,ami még nem található meg a lakkos Helmeremben.Amúgy a fedőlakkot akartam tesztelni,de nem volt,így írta Rita válasszak a nyomdázó lakkok közül.
A Secret blue nevű lakk lenne,mire böktem,már korábban kinéztem ebay-en,de valamiért mint minden alkalommal,elmaradt a vásárlása.
A lakk nagyon tetszik,érdekes már-már kicsit metálos/duochrome hatása van,kékes,zöldes,de éles haszálat előtt egy tippre nyomdáztam vele,fekete illetve fehér alapra.Sajnos fehér alapon annyira nem látszik,feketén viszont tökéletes,így nem volt kérdés,az egyik manikűr ilyen lesz.

A mintát a tesztre kapott palettáról választottam,ami a BP-L028 Lace chevron, a mutató és a kisujjamra egy sima chevron minta került.Az alaplakk a Layla fekete lakkja volt.
A palettán lévő minták nagyon tetsztettek,imádom a chevron mintákat,ha hozzá csipke is társul,csak jó dolog sülhet ki belőle.A paletta minősége mellesleg kifogástalan!






A Konad nagyon tetszik,annyira örülök neki,hogy szinte szavakba sem tudom foglalni,csodás,hogy fény hatására kicsit megváltozik a színe,ezt az utolsó képen láthatjátok.Annyit felfedeztem vele kapcsolatban,hogy az általam használt Konad lakkokkal ellentétben hosszabb az ecsete,a lakk egy picit folyékonyabb,de nagyon jól lehet vele dolgozni.



A másik manikűr amit a palettával készítettem,egy piros alapot kapott,mégpedig az Opi-Underneath the Mistletoe személyében. 2013 téli kollekció alkalmával került  a polcokra, a lakkot régóta "hanyagolom",de most éreztem,hogy a körmeimen akarom látni.A lakk 3 rétegben fed,kicsit siettem vele,így itt-ott foltos maradt,a piros jelly alapszínnek köszönhetően,amiben szürke mikró glitterek vannak,muszáj fedőlakk rá,mert félmattra szárad.Amúgy a lakk nagyon szép,igazi Karis (lehet),el is gondolkoztam rajta,hogy lehet ezt fogom viselni pénteken.



Ok,szóval erre került a palettán a felső sor 2. mintája :) :D, itt-ott a mintát megszabdaltam így teljes egészében a középső és a gyűrűsujjamra került belőle.





Összességében jól választottam,mindennel elégedett vagyok,külön öröm,hogy a Konad az enyém lehet!


Ha megtetszett valamelyik termék innen a fenti linken megrendelhetitek őket,a BBB10 kóddal 10% kedvezmény is jár rá :)










(*a termékeket tesztre kaptam,ami természetesen nem befolyásolta a róluk kialakult véleményem)






melyik manikűr tetszik jobban?

9 megjegyzés :

  1. Mindkét mani gyönyörű! A másodiknál nagyon tetszik a részleges minta, elgondolkodom a paletta beszerzésén. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy tetszik :) A Born palettákat csak ajánlani tudom,szinte keresni kell olyat,ami nem működik-eddig én ilyennel nem is találkoztam!Én nagyon szeretem őket,még akkor is,ha néha tényleg bosszantó a várakozás :)

      Törlés
  2. Nagyon szép tényleg a Konad lakk! (-: És a paletta is, választani sem tudok a két manikűr közül, annyira szép az OPI is!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az ám!!! De szuper,hogy tetszik,köszönöm:)

      Törlés
  3. Tökéletes lett a nyomdázás, remek lakk lehet. Csipke és chevron, nahát :) Mostanában nekem is eszembe jutott a cikkcakkminta, minden évszakban tökéletes. Tetszenek a részleges minták, sokkal jobb, mintha minden körmön ugyanaz lenne!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :) Ugye?Én is imádom a cikkcakk mintát :)

      Törlés
  4. Nagyon jópofa lett, mindkettőt imádom!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!