2015. december 9., szerda

"Holland" feeling



Sziasztok!



Korábban megosztottam Instagram-on ezt a manikűrt,egyik kedves olvasóm azt írta,hogy olyan "Holland" életérzés jön át  a manikűrön,így hát ezt a nevet adtam neki.
A manikűrről sok képet készítette,de felesleges lenne hetvenet feltenni róla,mindeféle pózban tartva a kezem,így egyet megoszok veletek,a lényeg látszik :)


A minta amit használtam már feltűnt a korábbi "pecás" manikűrnél megosztott palettán,ami a  Bm-XL204.
Az alaplakk a China Glaze-The giver-Capacity to see beyond világoskék lakkja,majd erre készültek a stamping decals-ok :) Ezekhez két zöld lakkot használtam fel,a nyomdaminta fekete volt,a szélmalmokat viszont fehér akrilfestékkel töltöttem ki,az köves úthoz 2 fajta szürke lakkot használtam,de így a képeken nem nagyon látszik az eltérés.
 






 Remélem nektek is tetszik,kicsit színes,kicsit nyárias,kicsit "Holland" :)




9 megjegyzés :

  1. Nagyon tetszenek ezek a kis tájképek, profi munka, annyira jó nézegetni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy tetszik. :) Már csak az afrikai van hátra a lemezről :) Hamarosan megcsinálom azt is :)

      Törlés
  2. Ez a kék szín csoda jó! Ez egész manikűr nagyon egyben van persze. Rendeltem én is a Bundle webshopból de azt hittem sosem kapom meg a csomagot. Hetekig csak annyit láttam, hogy feladták. Több, mint 30 nap alatt érkezett meg. Ebay-ről rendelve elég volt két hét.

    VálaszTörlés
  3. Ez is ugyan olyan csodás lett mint a horgászós manid! Nagyon tetszik,gyönyörűek a színek is.:)

    VálaszTörlés
  4. Annyira profi lett ez is! Nagyon tetszik! :-)

    VálaszTörlés
  5. Annyira profi lett ez is! Nagyon tetszik! :-)

    VálaszTörlés
  6. Nekem is rendkívül tetszik, szuper lett! :)

    VálaszTörlés
  7. Bakker, nem lenne merszen nekifogni egy ennyire komplikáltnak tűnő nyomdás manihoz, meghagyom ezt az technikát azoknak, akik legalább ennyire profin művelik. Elképesztő, imádom! :)

    VálaszTörlés
  8. Tényleg nagyon Hollandos! SZupi lett. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!