2015. december 15., kedd

ILNP-Pretty little liar



Sziasztok!




ILNP őszi kollekiójából csemegézek,a mai napra a Pretty little liar-ra esett a választásom.
A manikűrt egy korábbi alkalommal készítettem el,2x már,imádtam ezt a színt magamon.Azóta kijött már a téli kollekció is,amiből én nem vásároltam,pedig tudtam volna mit,de egyenlőre beérem az őszi szépségekkel.

A Pretty little liar egy sötét málna színű lakk,viszont én eléggé lilásnak láttam.Majd felmerült bennem a kérdés,hogy értelmes volt-e megvenni a Lulu mellé.A Lulu-t még nem kentem fel,valahogy idegennek érzem a dobozban,csak tologatom....
A lakk 2 rétegben fed,a rétegek között vártam kicsit,hogy nem legyen foltos,a végeredmény mindenért kárpotólt!





Nyomdáztam egy lila nyomdázólakkal,mint már írtam ezt a lakkot én eléggé lilásnak láttam.
A mintákat a Bp76 és Bp-L004 palettákról vettem.




Elégedett vagyok a PLL lakkal,a nyomdaminta is passzolt hozzá,kíváncsi vagyok a Lulu megbukik-e,vagy épp annyira fog tetszeni mint ez a lakk. :)



A nyomdapalettákat a linken tudjátok megrendelni, a BBB10 kóddal 10% kedvezmény is jár rá.





neked tetszik ez a lakk???

6 megjegyzés :

  1. Nagyon :) Magában is gyönyörű! Szerintem is lila a lakk, bár én mindenben a lilát látom :) Pont készlethiányos volt legutóbb a Naillandnél, a sorozatrajongók tuti felvásárolták :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mostanában én is,az utóbbi időben szinte csak lilát akarok felkenni. Pedig a lila sem tartozik a kedvenc színeim közé.
      Kivételes módon nem a neve miatt vettem meg,a sorozatot nem követem :) De örülök,hogy tetszik :)

      Törlés
  2. Ezt a lakkot nehéz űberelni, még márkán belül is! :D Én is szemkiverős lilaként tudom értelmezni, szívszaggatóan gyönyörű!
    Most először érzem azt, hogy erre én nem tennék nyomdamintát, ha mégis, akkor holografikus-ezüst transzferfóliával mintáznám, csíkok/indák/pöttyök formájában.
    Vagy kikenném kartonlapra és bekeretezve kifüggeszteném a hálószoba falára. :D
    Vagy vakolnék vele! :D

    VálaszTörlés
  3. Uramisten mennyire gyönyörű ez a lakk *.* Must have!!!! És egyértelműen lila, egy pici ciklámenes beütéssel szerintem.

    VálaszTörlés
  4. Nekem is fel kellene már kennem ezt a lakkot.:) Csodálatos!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!