2015. december 19., szombat

Karácsonyi manikűr



Sziasztok!




Nem tudom ti hogy vagytok vele,nekem idén nincs még Karácsonyi hangulatom,nem érezem a levegőben,hogy pár nap múlva Szent este,csak akkor tudatosul,ha a naptárra pillantok.Viszont a Karácsonyi manikűrök nem maradhatnak el.... :D Van még tervben pár,bízom benne  a paletták időben megérkeznek...

Végre sort kerítettem az A-England-Cathy lakkjára,amit elvileg ezért is vettem meg-"majd Karis manikhoz jó lesz".A lakk nagyon szép lilás tonusú,csengén holós ,az üvegben látható kékes csillogása felkenve elveszik.
Maga a lakk jól pigmentált,lágy két rétegben szépen fed,gyorsan is szárad,és remek nail art alap lehet.





Ez az árnyalat nagyon sápadtnak hozta ki a  bőröm,meg is lepődtem amikor a képeket válogattam.
A mintákat a Cici&Sisi Happy Reindeer palettáról választottam.A mintákat nagyon szépek,viszont pár elég nagy a körmömre,mint majd láthatjáztok a gyűrűs ujjamon a Candy cane...






Nekem a Karácsonyfa tetszik a legjobban,meg a kisujjamon lévő színes hópelyhek (alig látszik :D ).
Összességében nagyon tetszik a Cathy,nem bánom,hogy megvettem :)




Tetszik a Cathy? milyen Karácsonyi manikűrt szoktál készíteni?

4 megjegyzés :

  1. De szuper ez a színes manikűr! Cathyt én sem bántam meg, mert előtte láttam a képedet róla, nagyon hasonló lehet a bőrtónusunk, mert minden lakk pont olyan, mint a képen. Fehér alapot ritkán használok és ez pont jó, mert nem fehér, de mégis kicsit az, bár szürkéslila. Ennyire színes mintákat nem nyomdáztam még rá, csak feketét meg lilát meg fehéret.
    Hm, karácsonykor tavaly a Bridget volt rajtam napokig, idén szerintem minden nap más lesz, Magic biztosan, Paper Route is arany vagy még nem tudom, milyen díszítéssel, eddig kékkel próbáltam, meglett a kék és bordó AE lakk is, szóval Let Me Int is felkenem és már vége is a karácsonynak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is nagyon érdekes a lakk színe.Olyan mint valami piszkos lila,kicsit szürkés,nagyon fura színe van.
      Fehér lakkot csak nail art alapnak kenek fel :D
      Idén rajtam a Bridget lesz,imádom ezt a lakkot,alig várom,hogy megint felkenjem.Pedig lenne más is,Pl Orly vagy China glaze,vagy épp nem piros,de a Bridget az Bridget!

      Törlés
  2. No az instán megcsodáltam ezt a manikűrt is már! Nagyon tetszik, vidám számomra és persze karácsonyi. (-: A Cathy nekem is nagyon tetszik, már a megjelenésekor is azt gondoltam, talán egyszer megrendelem, hát nem tettem meg, de talán.....

    VálaszTörlés
  3. Jaj de jó vidám színes lett! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!