2015. december 10., csütörtök

Két manikűr



Sziasztok!




Magamhoz képest eléggé el vagyok maradva a bloggal( Rengeteg talomban lévő manikűröm vannnn),így mára két manikűrt is hoztam.A fenti képen látható sokaságot a Cici&Sisi játékon nyertem,amiről egy szösszenetet itt írtam,és köszönöm a sok-sok szavazatot,nélkületek ez nem jöhetett volna létre.
Nagyon örültem,hogy bekerültem a 10 nyertes közé,de nem volt egyszerű,még az utolsó pillanatban is változott a végeredmény.Én a 4. lettem,de számomra a végén már az volt a lényeg,hogy bent legyek a 10 nyertesben!!!
 
A követekező volt a nyeremény,az idei Karácsonyi nyomdapaletta és a Jumbo plates 6,amit fent két kis pink boríték takart (lent megmutatom egy képen közelebbről).

Amiket választottam,a Jumbo 3-4-5 nyomdapaletta készlet,két xxl nyomdázó,arany és ezüst,a körömmatricákat és a reszelőket ajándékba kaptam.
 
A Jumbo 6 készlet egyszerűen fantasztikusra sikerült,személy szerint már ennek is nagyon örültem volna!Az összes paletta nagyon el lett találva,végre a Cici kiszakadt a régi picit gyerekesnek tűnő mintákból,és alkotott egy picit mást,picit egyedit.
 
Az idei Karácsonyi paletta is nagyon tetszik,a mai egyik manikűr mintáit erről választottam.
A paletta jó nagy,a minták nagyon jók,és nagyok,tökéletesen működnek,szerintem még olyannak is elfér a körmén,aki egy kicsit hosszabbat hord mint pl.én.
A csillagszóró a szarvas  a pulcsis minta,mézi,ezek nagyon tetszenek,az alján lévő teli minták közül,a hópelyhek,a virág, a szánhúzó szarvasok,és a jobb alsó sarokban lévő Télapó aki beszorult  a kéménybe :D
 
 
A manikűr pedig,egy fekete glitteres és holo kombó,a gyűrűsujjamra került egyedül a holo lakk,ami a Color club-Angel kiss volt,a többi körömre a P2-Lost in the glitter-Go dangerous! lakkja,ami fekete alapszínű,és millió glitter található benne.
A lakk nagyon érdekes,szuper,hogy a glitterek színesek,talán ezért érzem kicsit érdekesnek az összhatást.
Mellesleg hihetetlen jó ez a P2 lakk,odáig vagyok érte,szuper tartós,nem drága,gyorsan szárad! Kell ennél több?


A Color club-ra került egy fekete szarvas,a P2-re pedig az Angel kiss-el nyomdáztam hópelyheket.





Imádtam ezt a manikűrt,egész nap a kezem nézegettem,hogy csillog a holo vagy a glitter vagy a glitteres holo :D Egy álom volt,mostanában eléggé rákaptam a holo lakkokkal való nyomdázásra.....


A másik manikűr egy geometrikus manikűr lett,amit a Jumbo 6 egyik palettárjáról vettem.Mint azt már írtam fent,hogy a paletták nagyon szuperre sikerültek,készítettem róluk pár képet.



A palettákhoz nincs tartó,a két boríték 3-3 palettát tartalmazott (mint minden Cici Jumbo készlet).













A 32-es paletta ami kevésbé lesz kihasználható számomra, a többi viszont nagyon tetszik.
 
A manikűr mintáját a Magical geometry palettáról választottam (középen lévő pici minták), és hozzájuk 4 Mundo de unas lakkot használtam fel (pink,kék,zöld és narancs), az alaplakk a Layla fekete lakkja volt.
 
 

Mielőtt a szíves mintát használtam megnéztem a B.Loves plates logóját,eléggé hajaz rá,de nem koppintás szerencsére,így bátran mertem használni.
 
 
Nos,ez lett volna a mai két manikűröm,nekem mindkettő nagyon tetszett,remélem nektek is elnyerte valamelyik a tetszéseteket :)
 
 
 
 


24 megjegyzés :

  1. Nagyon tetszik, főleg az első! Nekem is van fekete glitteres lakkom, hát holos lakkal nyomdázva olyan, mint a csillagos ég :) Gratula a nyereményhez, örülök, hogy nyertél, hát még a 4. hely milyen jó!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,nagyon kedves vagy :)
      Szerintem is jó a 4. hely, a 10. is jó lett volna,lényeg,hogy sikerült nyerni :)
      Neked melyik fekete glitteres lakk van meg?

      Törlés
    2. Egy régi NYC lakk, fekete alapban arany csillámok és zöld glitterek vannak.
      http://lakk-hatas.blogspot.hu/2014/07/nyc-rock-muse-smoky-top-coat-green-day.html

      Törlés
  2. Gratulálok a nyereményhez, megérdemelted! :)
    Mindegyik manikűr szép, de az első egyenesen fenomenális! Én is egész nap a körmeimben gyönyörködtem volna :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :) Örülök,hogy tetszik a manikűr :)

      Törlés
  3. Gratulálok! Szavaztam rád, ezért láttam a többi alkotást is. Ha nem a szavazat számokon, hanem a manikűr szépségén, egyediségén múlik a helyezés, simán első lehettél volna. De a lényeg: jó játszadozást a nyereményeddel :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,és külön köszönöm,hogy szavaztál is rám :) <3
      Na igen,ez volt a bajom ezzel a játékkal,mert olyan is nyert,aki szerintem annyira nem volt érdemleges rá.Pl Andi (Mymomentnails) is megérdemelte volna,sokkal jobban mint egyesek,de látod,pont azon múlt,kinek mennyi ismerőse van :( Ergo tökre mindegy is volt mivel nevezek :(

      Törlés
    2. Ezért nem kedvelem az ilyen versenyeket, mert sajnos nem a tehetségek nyernek. :/ Nagyon örülök, hogy ez sikerült Neked!! (-:

      Törlés
  4. Miattad akarok elzarándokolni Color Clubot venni:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Huha! Tudsz online is rendelni ám tőlük :)
      De mesélj,mit néztél ki?

      Törlés
  5. Gratulálok a teljesítményedhez :) Ezek a manikűrök is pompásak!

    VálaszTörlés
  6. Csodás manikűrök, de a kettő küözül nekem is az első tetszik jobban, egyszerűen csodás, már az Instán is gyönyörködtem benne! (-:

    VálaszTörlés
  7. Gratulálok!!!! :)
    Csodás mindkét manikűr, választani sem tudok. Ez is mutatja, hogy milyen jó helyre került a nyeremény. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen,nagyon kedves vagy :)

      Törlés
  8. Gratulálok! :) A szarvasos mani meseszép lett! :) A másik annyira nem az én világom, de kivitelezésben persze az is káprázatos. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Örülök,hogy tetszik a manikűr :)

      Törlés
  9. óó a karácsonyi lemez. *-* meg az a szarvasos manikűr. <3 <3 <3

    VálaszTörlés
  10. Kissé megkésve de annál nagyobb szeretettel gratulálok a nyereményedhez, maximálisan megérdemelted! :)
    A szarvasos manikűr láttán pedig elakadt a szavam, futkározik a gerincemen a gyönyörűség tőle! :)

    VálaszTörlés
  11. Fuuuuu, ezek a lemezek nagyon jók! Jól válogattál. A manikűr pedig fantasztikus lett!
    /Mint mindig!/ :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!