2015. december 1., kedd

Picture pOlish-Cosmos


Sziasztok!!!!



Ma a Picture pOlish-Cosmos lakkról lesz szó,ami az első PP lakkjaim egyike volt.
A lakkot elég sűrűn használom,főleg amikor gradientről van szó (Monroe,Cosmos,és Kryptonit a nagy 3 kedvencem),így a kéksége ellenére igen sok fogyott már belőle.
A lakkot Pshiiit találta ki,nagyon kellemes kék lakk,fényben árnyékban díszítve vagy sem mindenhogy tetszik magamon.
A lakk két rétegben fed,elég gyorsan szárad,a holo pelyhek csak úgy szikráznak a fényben.






Baglyos minta keült erre a lakkra,mégpedig a következő képpen:

A gyűrűsujjamra került a hold,amit úgy készítettem el,hogy a Bornprettystore Bp-L015 palettán található,bal sarokban lévő mintát kitöltöttem fehér akrilfestékkel,így egy teljesen szabály kör alakot kaptam (valószínűleg kézzel nem sikerült volna ilyen tökéletesere a minta).
A faágat is erről a palettáról vettem,amit kicsit elforgattam,és ritkitottam,egy csak egy csupasz ág látható.
A pici bagoly mintát a Bp-L019 palettáról vettem,társult még hozzá pár felhő,amiket akrilfestékkel színeztem ki,ezeket a Bundle monster Bm-xl203 palettáról vettem.
Az egész manikűr stamping decals techikával készült :)






Azt sajnáltam,hogy nem készítettem makró képeket,olyan cuki volt a kis bagoly...... :)

Kíváncsi vagyok nektek tetszik a Cosmos? És az elkészült manikűr???

15 megjegyzés :

  1. Annyira tetszik :) Szó szerint mesés, vicces az a bagoly. A kék szín nálam is sokszor előkerül mostanában.

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Köszi :) Örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  3. nagyon szuper lett a manikűr, és ez a pp lakk kívánság listás nálam:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh örülök,hogy tetszik a PP is.Szerintem a kékek közül talán az egyik legszebb a készletemben :)

      Törlés
  4. Nagyon gyönyörűséges színe van ennek a lakknak. :) Ugyan én magamon nem szeretem az ilyen játékos mintákat, de ez nagyon el lett találva. :) Szuper manikűr lett! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Örülök,hogy azért tetszik :)

      Törlés
  5. Nagyon tetszik, és bizony, szép ez a lakk! (-: A manikűr is, tényleg kár, hogy nem készült róla makró!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Néha van ilyen.....Egy-egy manikűrhöz rengeteg képet készítek ( a rengeteg általában 100 felett van ) és néha kimegy a fejemből a makró.... :D

      Törlés
  6. Nagyon szép! :) Tetszik a minta is. :)

    VálaszTörlés
  7. A kedvenc kék lakkom, és ő volt az első a PP-tól. Imádom a baglyos mintádat, annyira szuper a kombináció! :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó manikűr lett, a felhők nagyon életszerűek lettek. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!