2015. december 24., csütörtök

piCture pOlish-Kryptonite



Sziasztok!



Ha Karácsony,nálam tuti Kryptonite.Gyenge pontom a zöld,ha lakk és holo formát is ölt,végem van.
Abszolút Karácsonyi hangvételű manikűrt akartam készíteni vele,remélem azért valamilyen szinten ez sikerült,igaz a végeredmény az én mércém nem ütötte meg.
A lakk nagyon szép mély zöld, holóban bővelkedik,2 rétegben tökéletese fed.
Valamiért erről a lakkról a Grincs ugrik be,ha előbb kapom meg a Sugar bubbles palettákat,tuti Grincs minta került volna rá. :D





A mintákat a Bundle monster-BM-SE1 palettáról választottam,amit még nyáron! rendeltem.A paletta hangulatos,viszont kicsit csalódás volt,mert elég nehéz volt vele dolgozni, a minták annyira nem mélyek.
Paletta a Hawaiian Cristhmas nevet kapta,teljesen visszaadja a feelinget.A Télapó a kedvencem,meg a totem :D

A mintákat fehér nyomdázólakkal nyomdáztam,majd egy kis Sheer tints segítségével lett kicsit színesebb.


 

És ezennel szeretnék minden kedves olvasómnak Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánni!!!!!



Forrás:http://funnychristmasimages.com/merry-christmas-hd-images/

10 megjegyzés :

  1. Nagyon szép ez a lakk, pedig ugye a zölddel barátkozóban vagyok. (-: A manikűröd is igen szép lett, nekem tetszik a mintákkal is. A lemezen a totem talán a legjobb minta. :D

    VálaszTörlés
  2. Boldog Karácsonyt Ági! Ez az örök kedvenc zöld lakkom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Boldog Karácsonyt neked is Andi :) Egyetértünk,örök kedvenc lakk :)

      Törlés
  3. Kellemes ünnepeket. :)
    Nagyon szép ez a PP lakk, a manikűr is cuki lett. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kellemes ünnepeket neked is :)
      Valóban,erre a cuki szó illik a leginkább ,a Mikulás már-már vicces kategória :D

      Törlés
  4. Mennyi hiányzik a lakkból!! Csodás a mani, nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. SOK!!!!Én is figyeltem :) Hát a Monroe és ez amiből nagyon sok hiányzik,néha gradienthez is használom,szóval fogy belőle rendesen :)

      Törlés
  5. Instant karácsony ez a lakk :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!