2015. december 7., hétfő

PiCture pOlish-PP Fest 2015



Sziasztok!

Alig vártam,hogy elérkezzen az idő,és végre írhassak ezekről a lakkokról,és a PP Festről....

Úgy kezdődött az egész,hogy láttam egy felhívást a Picture pOlish instagram oldalán,még októberben,hogy lehet PP Festre jelentkezni,és az utolsó pillanatban elküldtem az emailem.


Majd egy kis idő elteltével arra lettem figyelemes,hogy jött Jules-től a válasz,hogy beválasztottak az idei PP Festbe!!!!
Hihetetlen öröm volt,egyben egy kicsit elöntött a kétség,hogy megállom-e a helyem (végülis nyilvánosan nézegetik majd a képeimet),milyen kategóriában kell majd manikűrt készítenem...
A kategória amibe választottak a "Swatch" (nail artnak jobban örültem volna :D ), és egy darabig nem tudtam melyik 3 lakkot fogom majd megkapni.A lakkokat természetesen nem én választhattam.

Az időpont is tolódott,a költözés miatt a piCture pOlish kicsit csúszott a dolgokkal,majd november elején megkaptam a két lakk nevét amit használom kell,és azt is olvashattam,hogy a csomagban lesz majd egy "titkos" árnyalat,amit a napokban elpostáznak nekem,amiről persze nem mesélhetek senkinek sem,ahogy a Festről sem szólhattam senkinek.

A két lakk a Tango és a Minty volt,mindkét lakk nagyon tetszik,talán a Minty egy picit jobban.
Alig vártam,hogy megérkezzen a csomag!!! 2 nap alatt ideért,amikor láttam hogy a DHL megállt előttünk,éreztem,hogy a lakkokat hozza a futár,alig vártam,hogy láthassam a meglepetés árnyalatot. Én a Muse lakkot kaptam,ami nem is olyan régen jelent meg a téli kollekció keretein belül,egy darabig csak forgattam az üveget,csillogó szemekkel néztem,és kavargott bennem a "wow" meg "huh" érzés,hogy milyen szép a lakk!!!!!

Mivel fent már írtam,hogy swatch kategóriában kell szerepelnem,így a lakkokról egy-egy képet hoztam csak,remélem nektek is tetszik valamelyik árnyalat.


Először a Minty lakkról írnék.


Minty 2014-ben jelent meg,mégpedig egy collab lakk,ami Nathalie fémjelzett.


Halvány pasztell menta (kékes) színe van,amiben corall és fehér glittereket találunk.A lakk elég sűrű,nagyon nehezen bírkóztam meg vele,2x kentem fel,és így sem vagyok elégedett az eredménnyel.
Maga a lakk nagyon szép,szuper kis nyári árnyalat,a mostani fehér bőrszínemhez nem igazán passzol.Két rétegben jól fed,fedőlakk kell rá,hogy egyenletes legyen a felülete.



Tango




A Tango 2009-ben látott napvilágot,egy barackos/pinkes krém lakk.Nyáron tuti jó nail art alap,tetszik a színe magamon.Ez a lakk is két réteges,gyorsan fényesre szárad.




Muse


Az idei téli kollekció telitalálat,szinte mindegyik árnyalat nagyon tetszik!!!
A Muse egy bíbor lila,jelly lakk,amiben millió holó szemcse van!!!Hát nem csodálatos??!
A lakk maga a megtestesült szerelem,abszolút kedvenc,2 rétegben tökéletesen fed,ennél többet nem is kívánhatnék.






Ennyi lett volna a bejegyzés,remélem nektek is tetszik valamelyik lakk,nagyon örülök,hogy az idei PP Fest tagja lehetettem,köszönöm  a lehetőséget Jules! :)




16 megjegyzés :

  1. Gratula!!! A Muse szerintem is illik hozzád, a másik kettő kicsit fura rajtad, de lehet, csak a tél miatt vagyok rákattanva a sötét színekre. Eddig is sokan látták a képeidet, mindig tökéletesek és színhű minden fotó :) szóval nyilvánosan nézik a képeidet? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Pont erre gondoltam, hogy a Muse az én színem. A többi lakk is szép,csak nyárias.
      Hát elvileg a PP megosztja a képeket....erre gondoltam, hogy nyilvános lesz sok ember előtt 😊😁

      Törlés
  2. Én is gratulálok! (-: Bizony, szép lakk a Muse. Nekem is színem, hiszen nagyon kedvelem a lila árnyalatait. (-: Neked is jól áll. A Minty is nagyon szép, ki tudja, tavasszal nem-e fogok rá vágyni. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Hát a Minty nagyon sűrű,elég nehezen kezelhető,nem tudom másnál is igy volt-e,mindenesetre nem rossz lakk,de elgondolkodnék,hogy megvegyem-e...

      Törlés
  3. JAj, de jóó, gratulálok, igazán megérdemelted :)
    Rajtad nekem is a Muse tetszik, igazán illik hozzád.
    NEkem szemény szerint a Minty a kedvencem közölük, nagyon tetszik a játékossága :) csak kár , hogy nehézkes a kezelhetősége.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Fanni!
      Kicsit csalódott voltam a Minty-vel kapcsolatban,biztos azért nehézkes a használata,mert ált. a pasztel lakkok ilyenek.Én ennek a számlájára írom,de lehet tévedek.Valóban a lakk nagyon szép,van benne egy plusz,de nem hiszem,hogy sűrűn fogom használni :(

      Törlés
  4. Gratulálok. :) Úgy érzem, hogy egy nail art témában tényleg jobban ki lehet bontakozni, megmutatni a személyiségét az alkotónak. :/
    A Minty kívánságlistás. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Hát talán egy másik alkalommal :) De nem baj,végülis ez is egy feladat volt,szépen felkenni a lakkokat :) :)

      Törlés
  5. Gratulálok!!! Fúúú ez nagyon jó hír,örülök,hogy sikerült bekerülöd! <3 Nekem is a Muse a kedvencem,de a másik két lakk is gyönyörű!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) :) Drága vagy,hogy velem örülsz :):)

      Törlés
  6. Gratulálok ^_^ A Mintyt én is higítottam...a Tango és a Muse nagyi tetszik rajtad. A Minty se rossz, de a másik kettő jobban bejön:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Huh akkor megnyugodtam,hogy nem csak nálam volt ilyen sűrű a Minty :)

      Törlés
  7. Nagyon szépek és gratulálok! :)))
    Én most egy kissé lehiggadtam a PP lakkok iránt, a mostani kollekcióból egyiket sem éreztem kihagyhatatlannak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Hát én tudnék válogatni,de most már a prioritás :)

      Törlés
  8. Gratula! :) A Muse áll a legjobban, valami mesés darab! :)

    VálaszTörlés
  9. Apám, ez igen, gratula!
    A Muse a legszebb szerintem is. Nem fogta meg a körmödet ez az igencsak intenzíven pigmentált indigó? Gyönyörű, bandita fogat fen! :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!