2015. december 16., szerda

piCture pOlish-Voodoo



Sziasztok!



Pár hónappal ezelőtt megrendeltem a PP Voodoo-t,a lakk elég régóta tetszett már,de szokás szerint halogattam a megvásárlását,mindig volt ami jobban tetszett,ergo csak sok kifogás miatt nem lehetett az enyém.

A lakk 2009 őszén jelent meg,azt nem állítom,hogy azóta fájt rá a fogam,de idén szöget ütött a fejembe,hogy ez bizony az én árnyalatom,és előbb-utóbb muszáj lesz megvennem.
Shimmer lakk lévén,-előítéletekkel-sokat nem  is vártam tőle ( annyira nem vagyok shimmer lakk fanatikus) ,konkrétan az üvegben nem is tetszett.Csalódottságomban az asztalon hagytam porosodni....
Egy pár héttel ezelőtt viszont kitaláltam rá egy őszies mintát,ma reggel ahogy nézegettem a mappákat,megakadt rajta a szemem,és amíg ki nem futok az időből,megosztom veletek is.

A lakk 2 rétegben fed,és kellemesen csalódtam benne.Nagyon dögös színe van,pirosas barnás,arany csillámlással.
A lámpánal nagyon tetszett magamon, kicsit hosszabb körömökön is jól mutat,nasütésben még ennél is szebb.






A minta amit kigondoltam rá,színátmenetes falevelek,elég jóra sikerült,az alapszínhez is nagyon jól passzol.
A paletta a Bornprettystore Bp-30 volt,a nyomdázólakkok Mundo de unas lime sárga és sunflowers.





Kezedi csalódottságom ellenére, a Voodoo nagyon szép lakk,abszolút őszi,imádtam horadni,aki kicsit fél a shimmer lakkoktól-mint én- annak is ajánlom,az arany csillámok kellenek bele,ez teszi ezt a lakkot egyedivé :)




Neked tetszik ez a lakk? Esetleg megvan?

13 megjegyzés :

  1. Nagyon szép, aranyló színe van, én bírom az ilyesmit, csak néha túl sok, de tagadhatatlanul elegáns, főleg ebben a sötét árnyalatban.
    Jók a levelek, nekem is megvan ez a lemez.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hm,én annyira nem kedvelem az arany lakkokat,a shimmert végképp,de ebben nem éreztem annyira tolakodónak.

      Törlés
  2. Csodaszép ez a lakk, régóta fáj rá a fogam, de tudom, hogy csak szezonális lenne. Igazán lehetne kis kiszerelésű lakk a PP márkánál is,mint pl. a GR WOW :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Az nem biztos,hogy megérné nekik :D De az tény,nagyon szép ez a lakk!

      Törlés
  3. Ahhh, tudtam, hogy be kell kukkantanom, hogy nehogymár unalmas legyen ez a kis estém! :)
    Most aztán morfondírozhatok, hogy írjam meg szívhez szóló levélben Jézuskának, hogy több piros lakk is érint, és döntsön ő ezek után, ha bír! :)

    VálaszTörlés
  4. Tényleg szép ez a lakk, és Neked nagyon jól áll. Hát, magamon nem tudom, milyen volna..... A shimmer lakkokat annyira én sem kedvelem. (-: A minta feldobja, számomra kicsit vidámabb lett tőle. (-:

    VálaszTörlés
  5. Jaj, jaj... most még jobban tetszik ez a csodaszép lakk... Tudom, mondtad, hogy szép... De ez még annál is szebb, mint gondoltam.
    Nekem most minta nélkül tetszik jobban, de csak azért, mert maga a lakk teljes szerelem nekem ;)

    VálaszTörlés
  6. Hm, eddig nem vonzott ez a lakk, kissé unalmasnak láttam, de most a te képeiden látom milyen szép rumos jellegű színe van és így (sajnos) megtetszett :P

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép ez a lakk is.:) Jól feldobja a minta/nem mintha szükség lenne rá,mert önmagában is szép/,de nagyon jól eltaláltad a zöld-sárga leveleket hozzá.:)

    VálaszTörlés
  8. Ó,ezt így kérem is,köszönöm :D Nagyon csodás.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!