2015. december 18., péntek

Virágos manikűr



Sziasztok!!!


Tegnap azon kaptam magam,hogy megadta magát a memória kártyám( pont ezt a manikűrt akartam megosztani veletek),és igen,ezen voltak az általam elkészítettem manik,amiket természetesen nem mentettem le a gépre..Amúgy eddig ilyen veszteség nem ért,nem tudom mi történhetett,a memória kártya ketté törött :(

Ezt a manikűrt hétfőn készítettem el,szerencsére 4 képet a gépemre másoltam,mert ugye az Instagramra szorgosan posztolom a képeket!


A manikűr egy inspiráció volt,mégpedig EZ a manikűr,így elkészítettem a saját verzióm.

Radial gradient-hez a következő lakkokat használtam fel: ILNP-Paper route,Bikini bottoms (Köszi Eleni a lakkot!!!) és Homecoming.A mutató ujjamra került a Bikini bottoms a kisujjra  a Homecoming,mindkét lakk nagyon tetszik,persze a Bikini bottoms kicsit nyárias,de a gradientbe nagyon jól passzolt!Először a Closure lakkot akartam használni,de valamiért úgy éreztem,nem fog passzolni,így esett a választásom a Bikini bottoms-ra


A mintát a Bornprettystore BP-L029-es palettáról vettem,hozzám a hibiszkus kicsit közelebb áll,mint a rózsa.




És pár közeli kép





Remélem nektek is tetszik az én verzióm :)

20 megjegyzés :

  1. Az inspirációs manikűr tényleg gyönyörű, de ez....ez ...
    Najó, csak annyit mondok, hogy blogod legszebb manikűrje szerintem, sőt, a legszebb nyomdás mani, amit valaha láttam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy tetszik :)
      Persze,az eredeti is nagyon szép lett,de nekem abból hiányzott egy kis holó hatása virágok sem igazán nyerték el ott a tetszésem...

      Törlés
  2. Bellissimo il gradient di questa manicure!!! Mi piace un sacco ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Grazie Eleonora!Mi fa piacere,che ti piace il manicure :)

      Törlés
  3. Szóhoz sem jutok, bámulatosan szép!! Még jó, hogy ez a kép nem veszett el!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Micsoda szerencse nem?Most csinálhattam volna újra :D
      De örülök,hogy tetszik,köszönöm :)

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy így gondolod :)

      Törlés
  5. Csak bámulom és bámulom, de nem tudok betelni vele, olyan szép *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :))

      Törlés
  6. Gyönyörűséges, ezzel a mintával jobban tetszik nekem. A mutatóujjadon a szín így önmagában valahogy nem passzol az összképbe számomra, de ez persze nem ront a manikűr szépségén.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Andi!
      Hát,filóztam rajta,de szerintem a Homecoming-al sötét lett volna,a Paper route meg túl világos,a Bikini bottoms alig érvényesült a gradientben,így talán azért kapott helyet egy körmömön :D

      Törlés
  7. Gyönyörű lett, ezerszer szebb mint az inspiráció! *.*

    VálaszTörlés
  8. A virágos helyett először varázsos manikűrt olvastam.:D Ami még találóbb lenne,mert tényleg csodálatos lett! Ez az idei abszolút kedvencem tőled!
    Legszívesebben lementeném háttérképnek,hogy inspiráljon,hogy ilyen csodás manikűröket kellene alkotni mindig.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Örülök,hogy tetszik :)
      Varázslatos manikűr :D Akár lehetne ez a címe :D

      Törlés
  9. Annyira csodálatos, hogy nagyon :) Tökéletes manikűr! Még szerencse, hogy lemásoltad a gépre és meg tudtad osztani velünk ezt a szépséget :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!