2016. január 26., kedd

Blueberry 03 paletta teszt



Sziasztok!!!




Ismét küldött Marta tesztre egy Blueberry nyomdapalettát,télies téma,nagyon szuper.

Mivel a paletta kis késéssel érkezett meg,így sajnos nem tudtam Karácsony körül tesztelni.Legutóbb viszont két manikűrt alkottam vele,ezeket láthatjátok most.

A lemez ITT elérhető,a 2,5cm x 2 cm minták a nagyobb körmű lányoknak is kedvez.

Az első amit készítettem egy pulcsis minta volt,ehhez két,egymás mellett nem megszokott színt használtam,egy lilát és egy világos barnát.
A világosbarna lakk a Wycon Makeup artist 01 Safari és a Nicole by opi- Oh that's just grape! lakkját használtam fel.
Mindkét lakk szuper pigementált,nagy meglepetésemre  a Wycon jobban fedett mint az általam oly' kedvelt Nicole by opi :)



Kifejezetten tetszett a lila/barna kombó,a pulcsis minta nagyot dobott rajta.A kedvencem a gyűrűsujjam lett,amit elkészítettem a hüvelykujjamra is.


A másik manikűr egy hópelyhes,kicsit aktuális is ez most.
Itt az alaplakk a W7-Metallic Venus lakkja,ami egy duocrome,kék alapszín,fényben lilás.A lakk régóta megvan már,de semmit sem vesztett a minőségéből.






Teljesen elégedett vagyok a palettával,ajánlom,köszönöm Marta-nak a lehetőséget,hogy kipróbálhattam :)

A lemezt tesztre kaptam,ez a  véleményem róla nem befolyásolta. 







Melyik manikűr nyerte el a tetszésed?

10 megjegyzés :

  1. A pulcsis csodaszép, nekem is kedvencem a gyűrűsujj, jó tarka lett, a másik mani is tetszik, de már nem sokat fogok téli mintákat használni, hópelyheket sem nagyon, vágyom valami másra, pedig messze még a tavasz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? Valahogy már én is így vagyok,kell a szín,meg másmilyen minta :)

      Törlés
  2. Nekem is a pulcsis egy kicsivel jobban tetszik, de persze a második manikűr is nagyon szép lett. :)

    VálaszTörlés
  3. Mindkét mani csodás! A W7 lakkon szuper jól mutatnak a hópelyhek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,valóban a lakk nagyon különleges,olyanok a pelyhek rajta,mintha 3d lennének :D

      Törlés
  4. tyűű az első manikűrbe teljesen beleszerettem. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy neked is tetszik Manna :) Köszönöm :)

      Törlés
  5. Jaj a pulcsis nagyon cuki lett! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!