2016. január 15., péntek

China Glaze-Getting to gnaw you


Sziasztok!!!



A China glaze bátran írhatom,egyik kedvenc márkám,a blog kezdetekor ez volt az első,amiből beszereztem pár darabot.
Idővel hanyatlott a lelkesedésem ( ezt azért a sok új indie márkának tudom be ),de néha vásárláskor becsúszik egy-egy darab,hű vagyok magamhoz és a márkához.A mai alany a Getting to gnaw you,ami még 2014 őszén jelent meg Halloweenkor Apocalypse of colors,kicsit "elmebeteg" kollekció egyik darabjaként.
Anno amikor megláttam a furcsa hatású,színű lakkokat pár blogger körmén,hát bevallom nem estem hanyadt tőle,sőt....mondhatni undinak találtam.
A kollekcióban 1 fedőlakk és három érdekes finishű lakk jelent meg,plusz egy sötétben világító top coat.Végén három lakkot sikerült megszereznem,ez mellé még becsúszott a zöld és a pink,de ne kérdezzétek meg,miért is volt rájuk szükségem. :D
Bevallom,magamon nagyon tetszettek ezek a lakkot,a pink és a zöld lakkokat párszor viseltem,tartóssága kicsit gyengébb mint a sima CG lakkoké,de a látvány kárpótol.

A Getting to gnaw you egy fekete bázisú glitteres lakk,(a glitterek bronz színűek,)amitől féltem,hogy millió rétegben fog fedni.Amióta megvan egyszer sem ! kentem fel!!!!Aztán egyik nap valahogy a fiók mélyéről előhalásztam,akkor kigondoltam,hogy kipróbálom.Először egy tip-re kentem fel,láttam 2 rétegben tökéletesen fed,így felvarázsoltam 3 körmömre.Fedőlakk kell rá,mert elég fénytelen marad a felkenés után,fedőlakkal csodásan csillognak a glitterek is.
Mellé egy sima fekete lakkot kentem fel,amire a Dashica egyik nyomdalakkját használtam,ami a  Shimmer chopper a mintát a Hehe 024 palettáról választottam.








A látványért teljesen odáig voltam!!!!A Dashica lakk tökéletesen azaz TÖKÉLETESEN passzolt a China Glaze glittereihez,remekül fed,és szuper módon néz ki a fekete lakkon.A China glaze lemosása nem volt problémás,szivacsos megoldással 3 perc alatt levarázsoltam a körmeimről.




Kíváncsi vagyok,nektek esetleg megvan ez a lakk?

8 megjegyzés :

  1. Nagyon szép! Én kivagyok a CG ecsetektől, egyszerűen nem tudok bánni velük, és ez még nem fordult elő, hogy egy márka összes lakkja ennyire kiborítson. Azt hiszem, 6 lakkom van tőlük, de mindet keserves felkenni. Ráadásul nálam hamar szétválnak alkotórészekre a lakkok, ezt eddig a legolcsóbb lakkomnál sem tapasztaltam ilyen hamar. Nekem az A-England a kedvencem, imádom a holos lakkjaikat és tartós is, bírja a strapát.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh igen,a Cg ecsete nem a legjobb :/ A Zoya ecsete is pocsék. Viszont én nem tapasztaltam,hogy szétválna a lakk,érdekes amit írtál.
      Én is szeretem az AE lakkokat,viszont a CG kicsit szimpatikusbb nekem a sűrű kollekcióval!

      Törlés
    2. Nálam is szétválnak a CG lakkok, de egy pici összerázás azért segít rajtuk.
      Gyönyörű a manikűr, nagy kár, hogy ez a lakk nem kapható a NL-nél.

      Törlés
  2. Hát ez tökéletes lett! :)

    VálaszTörlés
  3. Az abszolút bronz színharmónia, kalapemelés, és ájuldozás, részemről ez van most :)

    A nyomdaminta tökéletességének méltatására már nincsenek szavak.

    VálaszTörlés
  4. Meseszép lett,nagyon jól áll neked a barna! :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem is nagyon tetszik ez a CG lakk. Tényleg tökéletesen passzol a Dashica hozzá amivel a mintát készítetted.:) Szerintem őszi maninak is tökéletes lenne amit alkottál.:)

    VálaszTörlés
  6. Na jó, ez a lakk valami mesés, csak úgy, mint a kész manikűr! Tiszta steampunk ihletődés *.*

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!