2016. január 2., szombat

Clear Jelly Stamper|Teszt & Fake vs. Original Hēhē paletták



Sziasztok!



Pár nappal ezelőtt megérkezett a Clear Jelly stamper amit Marta (köszönöm szépen) küldött nekem tesztelni.
 
Mivel nagy rajongója vagyok a körömnyomdázásnak,kíváncsi voltam milyen is ez a nyomdázó,ha már oly' sokat lehetett róla olvasni.
 
A nyomdázó a következőképpen néz ki:
 
Forrás:https://www.etsy.com/it/listing/261060211/clear-jelly-stamper-with-scraper-for?ref=listing-shop-header-0
 

Egy lila lehuzó és egy lila műanyag "fogóban" található,aminek a vége lyukas (értelem szerűen),ebben az átlátszó nyomdapárna,aminek 2,8cm a mérete.
Használat előtt semmit sem használtam a párnára,egyből tökéletesen működött.
Azt az egy fontos dolgot tartsátok szem előtt,hogy a párna elég "érzékeny",így semmilyen lakklemosóval nem lehet törölgetni,felreszelni is tilos!!!Ami ajánlott hozzá a szöszleszedő henger,cellux,ezzel szépen eltávolítható róla a szösz vagy a felesleges minta,esetleges ujjlenyomat.
 
Összehasonlítás gyanánt pár nyomdázóval együtt lefényképeztem,a mérete nem rossz,de láttam valaki egy 3 cm-es műanyag csőbe rakta,így jobban látod a mintát és a körmöd,jobban pontosítható a felvitele! Olyat is,aki csak a párnát használta.....Ez már nagyon ízlés kérdése,nekem per pill nagyon tetszik így,ahogy van.
 






A párna közepesen kemény,jól illeszkedik a körömre,de ívelt körömnél a minta felvitele után némi jobbra-balra görgetést igényel.
A következő manikűrben már használtam is, a mintákat a Hēhē 038-ról vettem,amiket duplán is használtam,de direkt nem alkalmaztam nyomdázólakkot,hogy lássátok,sima körömlakkal (Kiko Mirror)- ami alkalmas a nyomdázásra,is működik.
 



 
 A mutató,kis és a hüvelykujjamra a a P2-Be my guy mesés sötétkék lakkot használtam,ami ősszel jelent meg.A lakk különlegessége,hogy shimmer és a szürke/kék csillámok sokat dobnak rajta,így a fedése már egy rétegben is szinte tökéletes.

 
Mellé a Kiko 839 Blu ottanio,egy igazán különleges kék!Erre nyomdáztam,duplán!







Teljesen elégedett vagyok a Clear Jelly Stamperrel amit ITT megvásárolhattok,úgy érzem nincs többé stamping decals,méregetés,hogy tuti középre tudd illeszteni az adott mintát,szóval szívből ajánlom.
 

A terméket tesztre kaptam,ez természetesen nem befolyásolta a véleményem róla!!!
 
 



És ha már előtérbe kerültek a Hēhē paletták,erről is írnék pár szót.
Anno nagy lelkesedéssel vásároltam Hehe palettákat az Aliexpress oldalról,amit ajánlottam is nektek.Hát most már nagyon nem ajánlom,ugyanis a paletták HAMISAK!
Mivel nem igazán szeretek hamis dolgokat vásárolni (sajnos mégis költöttem erre :( :( ),és nagyon kellemetlen tud lenni,ha lemásolnak valamit,plusz reklámozod is,hogy mennsire jó is az!
(A mai világban mindent de tényleg mindent másolnak,próbálnak silány olcsóbb minőséget eldani,ami 0,1%-ban sem közelíti meg az eredetit,pl Pet'la plates volt ilyen sajnos,így ne költsetek erre,nem éri meg,plusz rossz minőséget is kaptok cserébe.)

Mindig is tesztettek ezek a paletták,amikor vásároltam,fogalmam sem volt,hogy létezik fake verzió ezekből.Az idő múlásával szembesültem,hogy amit jónak hittem mégsem az!

Az eredeti nyomdapalettákhoz: van egy barna papírtok,a nyomdapaletta hátulján van egy Hēhē feliratot tartalmazó matrica,a minták tökéletesen kidolgozottak,mélyek,a Hēhē felirat a palettán teljesen másképp van vésve,ezzel szemben a 
Hamis :palettához nincs papírtok,a minták silányak és alig használhatóak,a nyomdapaletta hátulján nincs felirat!


Első ránézésre nagy különbség nincs,ha jobban megnézitek látszik,megkérdeztem a párom,kíváncsi voltam a véleményére,neki amúgy is jó szeme van,egyből észrevette,hogy az eredeti palettán a jobb alsó mintán a hézagok szélesebbek,a bal felső sarokban lévő csillagok vonalai az eredeti palettán szélesebbek.













A macska szeme is teljesen más!




Az eredeti palettákat INNEN vagy a Neejolie oldalról tudják megvásárolni. Én az utóbbi oldalról vásároltam,NE VÁSÁROLJATOK SOHA HAMIS PALETTÁKAT!!!



15 megjegyzés :

  1. Abszolút egyetértek, és csatlakozom a véleményedhez a silány de még a tűrhető minőségű másolatokkal kapcsolatban is!

    Kevés undorítóbb dolog létezik a világon, mint amikor valaki megálmodik valamit, időt, energiát, pénzt feccol bele, megvalósítja, aztán jönnek emberek, és az álmot filléres tömegtermékké degradálják.

    Az ilyen termékek vásárlása talán olcsó, és egyszerűnek tűnik, de arculcsapása az alkotónak.

    A Pet'La lemezek hamisításánál telt be nálam a pohár, és jelentettem ki először, hogy ELÉG!
    Nem asszisztálok lopáshoz.
    Nem támogatom az álmok aprópénzre váltását.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos tényleg így van :( Van pár hamis Hehe amin viszont Emily De Molly minták vannak,ezt is megvettem :S :(
      A hamis palettának nagyon rossz a minősége,ezt látod a képeken,mert látszik a minta ilyen szemcsés,nem teljesen sima.Ezzel nem lehetetlen a nyomdázás,de könyörgöm ne ezeket az eladókat népszerűsítsük már,amikor az eredetinek NINCS PÁRJA !!!!!!

      Törlés
  2. Sajnos néha belefut az ember a hamis cuccba, amikor még nem rutinos. Rossz a vásárlónak, mert átverik és rosszabbat is kap a pénzéért és az eredeti gyártónak is, mert rossz hírét keltik a pocsék minőségű utánzattal.
    Láttam a Moyránál is lesz átlátszó nyomdázó, venni fogok én is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen olvastam. Biztos az is jó lesz 😊

      Törlés
  3. Már nagyon várom hogy megérkezzen az utánzat BPS Clear Jelly párna, hogy össze tudjam hasonlítani az eredetivel. Nagyon szuper az alaplakk, tetszik. Viszont a mintán most annyira nem látom a tökéletességet,mint eddig. Szerintem ez a stamper keménysége miatt van. Mindig csodáltam,hogy te milyen szépen nyomdázol. Kicsi mintákat gyönyörűen lehet vele felvinni. Persze ez csak az én meglátásom, most a képek alapján ez jön át. Van még mit finomítani ezen a nyomdázón.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem nem jól választottam meg a mintát. Ez duoble stamping a második réteg nem kellett volna.
      Tegnap teli mintát is kipróbáltam az is tökéletesen sikerült, nekem ez a nyomdázó egyenlőre megfelel.

      Törlés
  4. Jaja a moyránál is lesz clear én is kivi vagyk. 😊 Nem kell olcsó utánzat ha gaggyer a véset már kidobott pénz az egész. Néha a bps-ek sem akarnak működni. Bezzeg a moyou az tökéletes. ☺

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a bps-el nincs bajom,jól működik;sőt az oldal előtt le a kalappal,amikor kikerült a Pet'la hamis paletta az oldalukra,szóváltás után leszedték.

      Törlés
  5. Nagyon szép lett a manikűr, és a lakkok is szépek! (-: Nekem tetszik a kész manikűr is, lehet valóban nem kellett volna a dupla nyomda, ezt ilyenkor már nehéz megítélni.. A nyomdázó az én érdeklődésemet is felkeltette. (-:
    Azt én is felháborítónak tartom, hogy ennyire leutánozzanak valamit. Ezzel sajnos az eredeti hitelét is rontják.....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdemes megvenni,jó ez a nyomdázó tényleg:)
      Hát a másolás ellen nem lehet tenni,csak annyit,hogy az eredetit veszed meg,nem a hamisat :)

      Törlés
  6. Köszi a tesztet, szuper, hogy jó a véleményed róla. :) én is megkapom majd a bps-től, már nagyon várom!
    A hamisítás tényleg nagyon szánalmas, nekem is Petra esetében lett teljesen elegem. Viszont a bps-től tényleg gáláns cselekedet volt, hogy leszedték. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen :)
      Bps-ről rendeltem én is,sőt az Aliról is vettem egyet,hát így már 3 lesz :)
      Sajnos otthoni odalon is felbukkant hamis paletta,de valóban a BPS rendes volt,hogy leszedte :)

      Törlés
  7. Nagyon kíváncsi vagyok én is a BPS átlátszó nyomdázójára, szuper találmány. Gondom van a minták egyenes felhelyezésével, de sokszor nincs kedvem stamping decal-al macerálni.
    A fenti manikűr színei nagyon tetszenek: a dupla nyomdázás ezúttal nekem sem jön át, de talán ez az első itt Nálad :D
    Emlékszem, amikor írtál ezekről a hamis Hehe palettákról, nézegettem is őket, de még jó, hogy végül nem rendeltem belőlük.

    VálaszTörlés
  8. Jaj, nagyon várom már, hogy nekem is megérkezzen. 1 év alatt nem tudtam megtanulni egyenesen nyomdázni :D

    VálaszTörlés
  9. Csodás lett a manid! A born oldaláról én is megrendeltem a clear jelly párnás nyomdázót. Kíváncsi leszek nagyon,hogy milyen. A lemezeknél nagyon jól bemutattad a különbségeket,ami tényleg nem szembetűnő annyira első ránézésre,de nyomdázásnál már jobban észrevehető,sokat számít szerintem is,hogy eredeti lemezt használjunk.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!