2016. január 7., csütörtök

Il Était un vernis-We want you NPA army



Sziasztok!



Rajongás a zöld szín iránt töretlen,viszont amikor megláttam ezt a lakkot nem estem szerelembe.Biztos ismeritek azt az érzést,hogy szép szép DE.....nos nálam ez volt.
Mindenképp szerettem volna ebből a márkából vásárolni zöldet,az őszi kollekcióban megjelent La Pauleé-ről lebeszéltem magam....pedig aztán na az az igazán szép kis zöld.
Néha fura vagyok,hírtelen a kosaramba varázsoltam,rendelés után hitegettem magam,áh de hát tuti tetszeni fog,semmi pánik.
Amikor kézhez kaptam nem vágódtam hanyadt tőle!!!Khaki szín mégsem nagy kedvencem,pedig ruhában meg imádom,vagyis a képek alapján azt hiszem mást vártam.De már megszoktam,hogy nehéz olyan swatchot találni ami visszaadja az eredeti színt.

A lakkot 3 körmömre kentem fel,mellé egy dekoráció került,amit a Cici&Sisi 02 palettáról választottam.
A gyűrűs és a kisujjamra a Zoya-Purity került,majd pár zöld lakkot szivacsoztam rá,egy pici került a We want you NPA army lakkból is,és erre a minta.





Nos,a kezdeti csalódottságom abszolút kompenzálta a látvány, a lakk csodaszép,kicsit barnás beütése is van,kicsit metálos hatása is felfedezhető,fedése és a tartóssága kiváló,szóval teljesen elégedett vagyok.


Kíváncsi vagyok neketek tetszik-e a khaki szín/körömlakk?

10 megjegyzés :

  1. Hm, de érdekes színe van, krém finishben tuti nem kellene ez az árnyalat, de ez nem rossz :) Elegáns szín magában is, nekem főleg az első képen tetszik, amikor csak az üveget fotóztad. Ha sok holos zölded van, akár együtt is szerepelhetnek manikűrben. Nekem az AE Princess Sabra az a szín, ami zöldes meg nem is, kellene is meg nem is, az életben nem gondolkoztam ennyit egy színen, hogy tetszik-e vagy sem. Mindegy, lesz még szülinapom, addig kitalálom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most,hogy írtad beugrott,hogy van krém khaki lakkom :D Amúgy tényleg megosztó szín lesz ez,azt vettem észre sokan nem kedvelik a zöld körmöket.
      Ezen a lakkon elég sokat filóztam,majd hírtelen felindulásból vettem meg :D
      A Princess sabra nekem megvan,nekem tetszik az a lakk.Elég régen kentem fel,lehet most jött el az ideje :)

      Törlés
  2. Mint egy hüllő pikkelyeinek ragyogása, nagyon tetszik, legfőképp azért, mert bár holografikus, mégis természetesnek tűnik. Ezt a látványt szerintem nehéz ilyenre kitalálni, többnyire túl misztikus eredményt kapunk, de ez itt olyan, mint egy csipet természet.

    VálaszTörlés
  3. Talán ez is olyan lakk, hogy csak megfelelő megvilágításban szép? Tetszik így a képeken. A mintás körmeid csoda jól mutatnak. Én a A-england Dragonnal vagyok úgy, imádom képek alapján, imádom napfényben, de ilyenkor még csak elő sem veszem. Esetleg mintázva.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát a szép relatív,nekem megvilágítás nélkül is tetszett,ott már metálosabb hatása volt :)

      Törlés
  4. Ó,ez a lakk nagyon szép! Nekem nincs gondom a zöld árnyalatú lakkokkal.:) A mintás körmeid is csodásak lettek.:)

    VálaszTörlés
  5. Most én teljesen khaki lázban égek, emiatt érzékenyen érintett ez a poszt! :D Szerintem megrendelem, ha még tudom. Azt hiszem már nem gyártják ezt a kollekciót. vagy tévednék? Le kell csapnom rá!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://www.hypnoticpolish.com/collections/il-etait-un-vernis/products/il-etait-un-vernis-we-want-you-for-npa-army Itt még van belőle.Nekem a Light box kéne,de sehol sem találok belőle :(

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!