2016. január 20., szerda

ILNP-Overnight bag



Sziasztok!



2015 őszén megjelent INLP kollekció ékes darabja volt az Overnight bag,számomra becses darab,azért is mert nagyon közel állnak hozzám a barna körmök,és nem elhanyagolható,hogy eddig ilyen lakk nem volt a készletemben.
A lakk egy eszpresszó barna,hihetelen mélyéséggel rendelkezik.Hozzá természetesen holó hatás is társul,egy igazán remek lakkot kaptunk.
2 rétegben tökéletesen fed,gyorsan szárad.






Először amikor kézbe kaptam,simán viseltem,semmi diszítés nem került rá.Szerintem egy barna lakkra nehéz harmónikus színt,illetve mintát találni,de most megpróbálkoztam egyel.
A Sugar Bubbles SBS034-ről választottam egy mintát,amit a Mundo de unas-Sunflower lakkal nyomdáztam,kicsit hippis hatása lett,de nem rossz a végeredmény.





Összességében nagyon szeretem ezt  a lakkot,akkor is,ha kicsit kötött színnek érzem,de nem kellett csalódnom a márkában.Aki kedveli a barna (holo)lakkokat,csak ajánlani tudom,nem fog csalódást okozni.



A nyomdapalettát tesztre kaptam,természetesen nem befolyásolta a véleményem róla.
 
 
 







Neked tetszik az Overnight bag?

 
 

8 megjegyzés :

  1. Gyönyörűség! :)
    A középső ujj szellősebb mintája telitalálat, engedi érvényesülni az alap csodáját. Lehet, hogy a többi körmöt már nem is nyomdáztam volna, bár eleve meg kellett volna erőszakolnom magam, hogy egyáltalán nyomdával illessem, annyira szépséges az alap.
    Nyomdázni egyébként érdemes vele? Elég pigmentált?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy tetszik.Amúgy az összes minta egy és ugyanaz :) A mutató és a kisujjamra egy részlet került csak fel :)
      Nem próbáltam még az ILNP-t mint nyomdalakkot,így ebben nem tudok érdemlegeset írni.....

      Törlés
  2. Gyönyörű! Mintával is szép, de erre nem nagyon nyomdáznék, vagy tényleg csak valami szellős mintát, ahogy Bandita írta, hogy jól látszódjon az alap.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szellős minta :D Na ezen nevettem egy sort :D
      Hát,talán minta nélkül a legszebb :P

      Törlés
  3. Nagyon szép lakk és a minta is, bár nekem is inkább nyomda nélkül tetszik! :) A kettő külön-külön jó számomra.

    VálaszTörlés
  4. Ó, egek, nagyon szép ez a lakk!

    VálaszTörlés
  5. Oh my God what a wonderful colour and the stamping, great combo!

    VálaszTörlés
  6. Csodás ez a lakk,többször volt már rajtam,de önmagában csupaszon. Valahogy nem tudtan eltalálni mi illene hozzá. Szuper ez a minta,de picit elnyomja szerintem a lakk szépségét.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!