2016. január 8., péntek

Inspirációs manikűr


Sziasztok!



Ma egy inspirációs manikűrt hoztam,elkészítettem a saját verzióm,remélem nektek is tetszeni fog.
A manikűr ötlete INNEN jött,imádom Marine munkáit,hihetetlen szépek a képei,a keze és amiket készít is közel áll az én stílusomhoz.

Az én verzióm a következőképpen néz ki.
Egy pink gradientet készítettem,a China glaze-Feel the breeze,Flat on,Kiko 503 és 313-as lakkokkal.Majd a China glaze-Fairy dust-ot kentem a gradientre.Az eredeti manikűrben az elkészült műre került a holós fedőlakk,ILNP személyében,hát nekem ez a lakk nincs meg,így kicsit módosítottam a felálláson:)
A Fairy dust a nyomdázás után sokat vesztett a csillogásából,amit sajnáltam,önmagában a gradienten HIHETETLEN szép.Ez az egyik kedvenc fedőlakkom,mindhova kenegetném!!!




A mintát a Hehe 003-as palettáról vettem (megvolt/van a fake nekem is) (ő sajnos fake palettával dolgozott :( :( ),erre kicsit várnom kellett,hogy megérkezzen az eredeti hozzám.
A mintát fekete Konad nyomdázólakkal nyomdáztam.








Összességében elégedett vagyok az én verziómmal,nekem örök kedvenc a pink/fekete kombó.Talán annyit kellett volna változtatnom,hogy a Fairy dust-ot  a kész manikűrre kellett volna kennem,így talán jobban csillogott volna az egész.



Neked tetszik az én verzióm?

17 megjegyzés :

  1. Csodálatos. De nekem már a kockák nélküli rózsaszín átmenet is nagyon tetszett, tökéletes átmeneteket tudsz csinálni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy tetszik :)
      Most vettem a BPS-ről sminkszivacsot,egy csomót vártam rá,hát közelébe sem ér annak,amit eddig használtam :( Egyszerűen a szivacs nem képes egy picit sem beinni a lakkot,csak a szivacs terül szét tőle :/

      Törlés
  2. OMG! *.* Minta nélkül is mesés, egyszerűen TÖKÉLETES az átmenet. Csodás mani lett! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  3. Ez a gradient önmagában is csodaszép, nagyon látványos. Jobb,mint az eredeti narancsos verzió. Én is kedvelem Marine munkáit.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy neked is tetszik.Köszönöm :)

      Törlés
  4. Az a manikűr mintha én lennék. :DDD Rózsaszín is, csillámos is, csodaszép a nyomdaminta is! *_*
    A CG fedőt mindig meg akarom venni, de mindig akkor készlethiányos a Naillandnál, amikor ott vagyok. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tegnap felmentem a Nailland oldalára, láttam, hogy van a webshopban. Gyorsan elküldtem a bátyám a standra, hogy nézze meg, van-e a CG Fairy Dust és vaaaaan! :D Szóval most már nekem is van ebből az álomlakkból, alig várom, hogy eljuttassa hozzá!!! *_*

      Törlés
    2. HUUUUHUUU.Örülök,hogy sikerült megszerezni :) Kíváncsi leszek mennyire tetszik majd élőben :)

      Törlés
  5. Nagyon szép lett ez a manikűr! Nekem is tetszik a nyomda nélküli verzió is,de ez a minta teszi igazán különlegessé. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is elnyerte a tetszésed :)

      Törlés
  6. Csodás manikűr lett!:) Nekem így is nagyon tetszik,hogy a minta alatt van a Fairy dust.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :) Szuper,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  7. Nem vagyok oda a rózsaszín lakkozásokért, de ahogy ezt összehoztad, csak imádni lehet! :)
    A színátmenet tökéletes, tanítanod kellene, a mintaválasztás is szuper, és külön izgalom, hogy a minta alól villog a CG topper.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh én a lelkem mélyén imádom a rózsaszínt.Érdekes,mert nem vagyok cicababa stílus,sőt,ennek ellenére a kislányos ÉN kedveli :)
      Ilyen gradientet Te is csinálsz simán,mint minden,csak gyakorlás kérdése :)

      Törlés
  8. Csodaszép manikűr lett,nekem már az alap gradient is nagyon tetszett, de nyomdamintával még jobban. :)

    VálaszTörlés
  9. Csodaszép ez az alap átmenet, és a minta is szuperül néz ki rajta. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!