2016. január 12., kedd

NCLA-Wandering stars



Sziasztok!



Ma egy nagyon különleges lakkot hoztam,mégpedig az NCLA-Wandering stars személyében.

Az NCLA a Redicalist (Phsiiit kollab) lakk megpillantásával kezdett el érdekelni,az ára miatt kicsit hezitáltam rajta,így elég sok alkalommal lebeszéltem magam.Mivel a Bridget és a Pinot noir mellé nem biztos,hogy kéne még egy piros holós lakk?!!!?Vagy mégis?
Aztán jött Ő ..... !!!!!!!

Amikor megláttam az első képeket a Wandering stars-ról,tudtam kell,de azonnal!A lakkot Pshiiit álmodta meg,hát veszett szépre sikerült!!!
November végén elérkezett a Black friday,akkor eldöntöttem,hogy megrendelem a Color4nails oldalról.Most,hogy írtam a bejegyzést,az oldalon a lakk már nem kapható.....Az oldal mellesleg nagyon szuper,gyors,rengeteg alkalommal van valamilyen akció,vagy felhasználható kupon kód,így érdemes más márkákat is nézegetni...


A rendelésem nem is olyan régen érkezett meg (az oldalról ált. a rendelés 10-14 nap alatt megérkezik),szerintem a Karácsonyi forgatag kevert be,egyik este fel is kentem,bevallom,olyan szép ez a lakk,semmivel sem díszítettem.Ez meglepő volt számomra (is),mert a lakkozásaim 99,9%-át valamilyen mintával dobom fel,erre úgy éreztem semmi sem kell!Csak ültem és nézegettem a körmeim,másnap reggel,délben és este ugyanez....


A lakk egy műanyag tartóban érkezik,hát nekem ez a fajta műanyag csomi nem nagyon tetszik,szerintem jobb lett volna neki valami frappánst papír tartó....A műanyag csomagolás átlátszó,látható benne a lakk,ez pipa!Ezen kívül más pozitívumát én nem látom....




Miután kihámoztuk  a lakkot,egy PP-hez hasonló üveget látunk,a kupak sem a legelőnyösebb fajta,de lehet vele lakkozni.
Az ecsetére nem emlékszem,de nem okozott gondot.A lakk 2 rétegben fed,szuper lilás/szürkés az alapszíne.Elég nehéz behatárolni a holo miatt,valahol azt is olvastam,hogy fekete,ha jobban megnézem a képeket,van benne valami....






Összességében,szuper vásárlásnak tudom be,imádom a színét,abszolút magaménak érzem,illik hozzám!Tartósság szempontjából kiváló!!!!



Neked tetszik ez a lakk?


18 megjegyzés :

  1. Ez annyira holos, hogy nehéz feketének látni. Nagyon szép! Hát ha még tartós is, akkor remek vétel volt! Én is mindig díszítem a lakkozásomat, ha tényleg odavagyok egy színért, akkor csak gyűrűsujjra megy egy minta.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj nagyon nehéz behatárolni a színét :) A holo teljesen elvonja a figyelmet az alapról.
      Hát én csillagokat gondoltam ki rá,de lebeszéltem magam.Annyira szép volt önmagában! Vétek lett volna elsőre nyomni rá valami mintát,majd legközelebb.
      Szerencsére rajtam elég jól bírják a lakkok,ezt azért a jó alap és fedőlakknak is tudom be :)

      Törlés
  2. Huhh, az alap nekem is feketének tűnik és csak a holok miatt jelennek meg benne más színek (aztán lehet, hogy tévedek :D), de gyönyörű! Az egyik legszebb holo lakk, amit valaha láttam!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban feketés az alap,de annyira bekever a sok holó,hogy már eskü lilának is láttam :D
      Viszont nagyon örülök,hogy neked is tetszik,köszönöm szépen :)

      Törlés
  3. Igen,nekem is inkább a fekete jut eszembe róla,de ha lilás is akkor is mesés. Igazából ez azért jó,mert bármilyen sötét színt beleláthatsz (: Nekem nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Tényleg így van,ahpgy írtad :) Hát ha sötét nálam csak nyerő lehet,lila vagy fekete !!! :)

      Törlés
  4. Univerzum egy kis üvegben. Csodálatos ez a lakk!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  5. Elképesztő ez a lakk és a képek is gyönyörűek lettek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Edina :) Rajtad is csodaszép volt ez a lakk,valóban elképesztő lett,hihetetlen jól sikerült az biztos :)

      Törlés
  6. Annyira vibrál körömtőben a holója, hogy esküszöm, azt hittem, szivaccsal tuningoltál oda egy kis plusz holót, mert nem bírtál magaddal! :D :D
    Annyira jól néz ki, hogy én se tennék rá semmit, legfeljebb...de nem, azt sem, ez így tuti, ahogy van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban,hihetetlen vibráló színe van :) Erre szerintem sem kell minta,önmagában is nagyon ütős lett :)

      Törlés
  7. Na most teljesen összezavarodtam. Ez elvileg nem nagyon-nagyon-nagyon sötét kék? Igazából én is kinéztem magamnak, mert mindenképpen szeretnék egy Pshiiit NCLA lakkot, de a Redicalist nagyon nem az én színem, viszont tiszta fekete holót meg nem akarok. Természetes (árnyékos) fényben nem nézted még meg? Ott jobban látszik az alapszíne, mert nem zavar be a holo.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem,szerintem fekete az alapszíne,max. sötétszürke,de semmiképp sem kék :) Megnéztem a Pshiiit oldalán is,fekete/szürkét ír! A holo annyira bekavar,hogy hihetetlen.Amikor kivettem a dobozból láttam benne egy arany csillogást (ILNP-Homecoming feeling),felkenve meg eltűnt teljesen.Szóval ha sötétkék holót akartál,ez nem az!

      Törlés
    2. Akkor biztos csak a holo miatt láttam több képen is kékesnek. Na nem baj, ettől függetlenül még lehet megveszem majd valamikor :DD

      Törlés
    3. Nagyon vicces ez a lakk, mert bár tényleg nem kék, mégis sokszor annak tűnik vagy nem is tudom...annak érzi az ember? :D Ennek nem sok értelme van, de kb. olyan, mintha az agyam annak ellenére tudná, hogy kékes, hogy a szemem ebből bármit is látna. Camille egy boszorkány. :D:D

      Törlés
    4. Lehet van benne valami amit írtál,én már lilát is beleképzeltem :D
      Ettől független csodálatos,utóbbi idők egyik kedvenc lakkja :)

      Törlés
  8. Nagyon jó választás volt ez a lakk. Valóban tökéletes és illik is hozzád szerintem is!;)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!