2016. január 28., csütörtök

Radial gradient


Sziasztok!


Eddig még nem jutottam el addig,hogy kipróbáljam a Pueen-Lover plate kollekciót.A 4 paletta közül most a Geo lover-re eset a választásom,mivel hiányzott egy kicsit színesebb manikűr,egy ilyet készítettem.

Mindenképp egy radial gradient-et akartam,ehhez 3 lakkot választottam.Középre került a China Glaze-Sun upon my skin,Kiko- 482 majd az Opi-A roll in the hauge.
Erre a Wycon 21-es fedőlakkját használtam,aki kiköpött China Glaze-Fairy dust.Annyival másabb,hogy sűrűbben vannak csillámok,nagyon szép,ilyen eredményt a CG-vel is el lehet érni,2 rétegben.
Eddig ezt a lakkot nem is láttam,mivel imádom az ilyen csillámpónihányást,muszáj volt a Fairy dust mellé.



Majd fekerült a hypnotikus minta,jaj nagyon tetszik!Annyira jól nézett ki a sárgán,hogy öröm volt nézegetni a körmeim!
Azt viszont kicsit bántam,hogy az Opi a Pueen latex ellenére befogta a cuticle-t,napokig sikáltam mire lejött.







3 napig volt rajtam a manikűr,meguntam a cuticle sajnos észrevehető sárgaságát,és lemostam.A lemosás után is láttam,eskü azt hitték beteg vagyok.Érdekes,mert az Opi alapból nem fogja meg a körmöm,valamiért most a bőrőm nem preferálta ezt a lakkot. :/




Elnyerte a tetszésed a manikűr?

11 megjegyzés :

  1. Nekem nyomda nélkül még jobban tetszik, eléggé szembántó minták vannak ezen a lemezen. Az a sárga CG lakk remek árnyalat, mint valami vaníliaital, de gyönyörű!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj én imádom ezeket a cifra mintákat :D Tiszta hipnotikus :D

      Törlés
  2. Csodaszép mani mindkét formában :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy tetszik :) :)

      Törlés
  3. Kivételesen nekem is nyomdaminta nélkül tetszik jobban, csodaszép lett az átmenet! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  4. Számomra nyomdával de anélkül is csodaszép! (-: Ebben a szürke időben nagyon üdítő látvány! Sajnos, én nyomdalakkal jártam éppen most úgy, hogy aláment a körömbőrnek (mivel nem vágom azt le), és képtelen vagyok szinte onnan kiszedni a legkisebb ecsettel is....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a legjobb :) Melyik nyomdalakk volt? Amúgy ez nem függ attől vágod vagy sem,a lakk a hibás sajnos.....

      Törlés
  5. Á, nagyon tetszik az átmenet és a választott minta is. :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon vagány ez a manikűr! Nekem bejön,olyan jó kis extrém!:D

    VálaszTörlés
  7. Ó, hát ez remekül néz ki! Az alap és a minta nagyon jól együttműködnek. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!