2016. január 13., szerda

Rózsás manikűr



Sziasztok!



Ebben a hónapban valamiért vonzanak a virágos minták (de tél van!!!!) ,alapból nagyon kedvelem őket,mostanában csak ilyen mintákat szeretnék a körmeimre nyomdázni,esteleg water decals is jöhet.Itt rájátszott,hogy a Sugar Bubbles palettát tesztre kaptam,így elkérkezett az idő,hogy használjam is.

A lakk amit felkentem a Colour Alike 503,pirosas/bordós holo,2 réteges,amit a mutató és a kisujjamra került,mellé egy szürke alapot választottam a Kiko 329 személyében.A paletta a Sugar Bubbles sbs034 volt,erről egy rózsamintát választottam,amit a Colour Alike lakkal nyomdáztam a szürke Kiko-ra.

Forrás:https://www.facebook.com/sugarbubblesnailsart/photos/pb.146977358815263.-2207520000.1452681424./404721389707524/?type=3&theater




Én személy szerint kedvelem a CA lakkokat,ár-minőség arányban is kiváló.A Kiko viszont 3 réteges volt,rettenetesen híg a lakk,viszont nem sok szürke lakkom van,sajnálnék megválni tőle.




Kedvenc Colour alike lakkod?
Kedveled a rózsamintákat a körmeiden?

2 megjegyzés :

  1. Imádom ezt a lakkot, rajtam hideg bordó, majdnem kékes beütéssel. Biztos pótolni fogom, ha elfogy, már a fele hiányzik. Van vagy 3 rózsamintám, kimondottan nem utazom rájuk, hogy egy palettán rajta legyenek, de szoktam viselni, itt is tetszik, szép mani.

    VálaszTörlés
  2. Csodás ez a CA lakk. Elgondolkodtam rajta,hogy beszerzem majd én is.:) Néha én is késztetést érzek,hogy virágos mintát használjak tél közepén. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!