2016. február 2., kedd

CBL-Her red hair holo


Sziasztok!!!



Colors by Llarowe lakkokat az utóbbi időben kezdtem csak el kósolgatni,de amikor megjelent a Her red hair original változata a Nailland-nál,majd nem sokkal később a holo verzió,éreztem,hogy valamelyik kell.Imádom az exclusive vagy LE lakkokat,egy ilyen márkánál előre lehet tudni,hogy csalódás nem igazán fog érni.


Elsőnek amit megvettem a holo változat,holo mindig mindenkor jól jön,a lakk fantasztikus,szerintem must have darab!!!!
Mint azt már nagyon jól tudjátok,a Her red hair lakkot Madlen álmodta meg,abszolút érzem benne Madlen személyiségét,még akkor is,ha nem ismerem őt közelebbről.
A lakk egy pirosas,vöröses,narancs/bronz multikróm,ami kapott egy csepp holót.
2 réteget használtam,abszolút nem csíkoz,a képeken viszont tüzetesen megnézve itt-ott látszanak az ecsetvonások.


A lakk rettttenetesen nehéz volt lefotózni,fénytől függően változott a színe,ez ad neki egy pluszt,és ez teszi igazán különlegessé.






Hehe 004 plaettáról vettem két mintát,bevallom a lakk milliószor szebb minta nélkül!
Mivel hajtott a kíváncsiság,hogy milyen lehet rajta egy fehér minta,nem sokat hezitáltam.




Összességében imádom ezt a lakkot,nagyon különleges,ilyen még nem volt a kollekciómban,igy szükségét érzem az original beszerzésének is. :)








Neked elnyerte a tetszésed?

10 megjegyzés :

  1. Nagyon jól áll Neked ez a lakk, csodás a képeiden. Én mégis gondolkodom még mindig rajta, nem tudom eldönteni magamon mennyire tetszene. Bár úgy fogok biztosan járni, hogy végül csak megrendelem. :D

    VálaszTörlés
  2. I love this polish sooo much - I need to wear it again. The colorshifting is amazing. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you so much.I'm happy you like it :)

      Törlés
  3. Gyönyörű ez a lakk, univerzális, egész évben simán viselhető. Van benne valami, ami (a fotókon legalábbis) lángnyelvekre emlékeztet

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj nagyon különleges.Szerintem is van benne valami amit írtál,olyan tüzes hatása van :)

      Törlés
  4. Nekem is nagyon tetszik a lakk, a neve pedig olyan találó! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szuper lett,az biztos :) :D A neve is telitalálat :)

      Törlés
  5. Nagyon szép ez a holo változat:D Fuuu,ezt is be kellene szereznem az original mellé nekem is.:) Nagyon szépen mutat rajtad.:)

    VálaszTörlés
  6. What a beautiful holo. CBL never disappoints. It goes well with the stamping!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!