2016. február 24., szerda

Colors by Llarowe-Kripsy Kremes Dreams|Teszt



Sziasztok!!



Colors by LLarowe-Kripsy kremes dreams kollekció igencsak színesre sikerült,ránézésre is tiszta tavasz,egyszerűen szívmelegető.Már nagyon vágyom a színesebb manikűrökre,mostanában inkább ilyeneket készítek.

A kollekciót Leah Ann álmai ihlették,amiről részletesebben írt már Facebook-on (akkor jót nevettem a story-n),de olvashattok róla ITT,hogy lefekvés előtt elfogyasztott fánkok ihlették a lakkokat.Biztos finomak ezek a fánkok,ha ennyire fantasztikus és színes lakkok születtek ezáltal.

A kollekció 6 lakkot tartalmaz,amikor elkezdtek kiszivárogni a képek,nagyon megörültem,hogy élénkebb színeket kapunk,de egyfokú aggodalom is lopakodott a szívembe,hogy mennyire lesznek pigementáltak.


Tegnap este az összes lakkot felkentem,a képeken alap plusz fedőlakkal láthatjátok őket.Tartósságról nem tudok nyilatkozni,de szerintem a CbL nem okoz ilyen szempontból sem csalódottságot.



Elsőnek a kék Ameobas Contain Tiny Spaceman lakkot kentem fel.




Mivel nem nagyon áll közel hozzám a kék szín,ezért is őt választottam elsőnek.A lakk egy közepesen kék,holós /zöld pelyhes lakk,ami már egy rétegben is tökéletesen fed.A teljesség kedvéért én kettőt használtam,bevallom a lakk teljesen lenyűgözött.Egyszerűen fantasztikusan nézett ki a körmeimen!!!!
Lemosás után semmilyen elszíneződést nem láttam,a körmömön sem,és a pelyhek sem okoztak gondot!








Következett a pirosas,ő rá (is) nagyon kíváncsi voltam.Ben Affleck is a Sheila's homeboy.
A lakk egy csersznyepiros,lineáris holót kapott és enyhén pink tónusú.Egyszerűen fenomenális,amikor felkentem a kisujjamra már akkor leesett az állam.Mivel nekem extra fehér a körömvégem nehéz jól fedő piros(as) lakkot találnom,az eseteg 99%-ban a 3 réteg után is átlátszik. :/
Ez a lakk egy azaz EGY rétegben is fed,hihetetlen jól pigmentált!Egyszerűen fantasztikus,egyik nagy kedvencem a kollekcióból.





 Aki rendszeresen olvas tudja,hozzám a zöld,és a menta lakk közel áll.
High school was rought man pont egy csodás menta,itt-ott azért kicsit kékesnek is láttam.


A lakk 2 rétegben tökéletesen fed,úgy érzem valami minta kell rá,akkor belopja magát teljesen a kicsi szívembe.Szuper választás lehet tavaszra,kellemes szín.
Fedőlakkot javaslok,mert enélkül elég tompának hathat.
Lemosáskor kicsit befogta a bőröm,de a színe kárpótol mindenért.






 Caviar wishes and Keanu Reeves Dreams 

Egy világos/középlila lakkról van szó,ami teljesen mattra szárad.Meg is lepődtem rajta,viszont fedőlakkal csodálatosan néz ki! Ez a másik nagy kedvencem ebben a kollekcióban.annyira elegáns ez a szín.
Lemosáskor semmilyen problémát nem okozott!






Elérkeztünk a várva várt nagy kedvencemhez ami a Bananas and Kripsy Kremes are better than HBO


A lakk abszolút nagy favorit,imádom az ilyen neonzöld lakkokat,hozzá sárgás tónus is párosul.Nem intenzív a holó hatása,pont elég,ettől lesz egyszerűen FANTASZTIKUS!!!
2 rétegben fed,erre is ajánlott a fedőlakk,mert mattra szárad.
Nyáron orrvézesig fogom kenni,teljesen odáig vagyok érte.  :D







Az utolsó lakk a Giant Giraffes in my yad.

Egy sötétlila jelly,amiben szórt holó található,a jelly állaga miatt 3 vastagabb rétegben kentem fel.A lakk nagyon szép,fényben látszik a shimmer hatása is,árnyékban sötétebb,mélyebb tónusú.Árnyékban feltűnnek az apróbb arany pelyhek,ez ad a lakknak még egy pluszt.
Lemosáskor sem okozot problémát.









Összességében nagyon tetszik ez a kollekció,a véleményem nem befolyásolta,hogy tesztre kaptam őket.
Ha választani kéne nálam abszolút nyerő a Ben Affleck is Sheila's homeboy,a Bananas and Kripsy Kremes are better than HBO,Amoebas Contain Tiny Spaceman.
A lakkok nagyon jól pigmentáltak,gyorsan száradnak,az utolsó lakk volt ami kicsit problémásabb volt a felkenéskor,de ezt a jelly-nek a számlájára írom.


A lakkokat megtaláljátok Nailland és a Hypnoticpolish oldalon,természetesen a Harlow.com-on.





Neked melyik tetszik a kollekcióból?

12 megjegyzés :

  1. Mondanám, hogy a kék a kedvencem a pelyhek miatt, na de hányszor kenek fel kéket, hát inkább télen és ősszel szoktam, szóval nem tudom, vegyem-e. A piros és a halványabb lila biztos jól ki lenne használva :) Ez a zöld is annyira szép!! Először azt hittem, kattintani lehet a színes nevekre :D Bajban vagyok, mert tudom, hogy nagyon színhűek a képek és elég sok tetszik, még meglátom, melyik lesz a befutó. (Amelyik készleten lesz.) A sötétlila nem tetszik egyedül valami miatt, pedig jó színe van, nem is értem magam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kék nagyon különleges,elhiheted,mert nem vagyok kék párti,de ez ....Valmai eszméletlen volt rajtam.
      A piros csodálatos,egy rétegben fed,hát nem zseniális?,ahogy a világos lila.A menta egyenlőre takarékon van nálam,megpróbálom majd díszíteni valamivel,de nem volt meg a szerelem első látásra.A sötétlila is csodás,nekem a jelly miatt kicsit macerás....így őt utolsóként említeném.
      Ez természetesen az én szubjektív véleményem:)
      A nevekre nem lehet kattintani,nagyon trükkös vagyok :D :D

      Törlés
  2. Gyonyurek! :) nekem a piros tetszik legjobban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Tara :) Hát a piros eszméletlen egy lakk! Teljesen odáig vagyok érte!!!

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Örülök,hogy tetszenek :) Köszönöm :)

      Törlés
  4. Csodaszépek! Nem tudnék választani közülük. Mindegyik tetszik valamiért! :) *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszenek :)

      Törlés
  5. Egyértelműen a kék csavarta el a fejemet. :D De most körömlakkvásárlásstop van nálam, mivel a hétvégén 6 lakkal bővült a készlet itthon(megtekinthető a blogon). :D A 2 darab zöld lakk is nagyon tetszik, de most A zöld lakkom a most megvásárolt Colour Alike 517-es árnyalata. Kész... oda vissza vagyok érte. :D

    VálaszTörlés
  6. Hogyha választani kellene közülük a kék, világoslila és a pirosas abszolút befutó nálam! Mind szép egyébként, szuperek a képek, lakkok!! (-:

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörűek a képeid,nagyon jól láthatóak a lakkok. Nehéz választani tényleg,de nekem a piros a zöld és a türkizes a favorit.:) Valamelyik tuti majd hozzám is beköltözik.:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!